Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Ohjelmointiputka 10 vuotta

Sivun loppuun

Antti Laaksonen [23.02.2012 23:13:25]

#

Ohjelmointiputka viettää tänä vuonna 10-vuotisjuhlia. Ohjelmointiputkan ensimmäinen versio ilmestyi nettiin tammikuussa 2002, ja saman vuoden kevään kuluessa sivuston toiminta lähti käyntiin nopein askelin.

Kokosimme merkkivuoden kunniaksi juhlasivuston, jossa on monenlaista tietoa Ohjelmointiputkan historiasta:

https://www.ohjelmointiputka.net/putka10v/

Kiitokset kaikille kuluneista vuosista!

Blaze [23.02.2012 23:46:04]

#

I'll drink to this.

jtha [23.02.2012 23:56:35]

#

Kiitos! kaikille puuhamiehille ja -naisille, täältä olen saanut hupia ja hyötyä.

Gwaur [24.02.2012 00:00:31]

#

;_;

qeijo [24.02.2012 09:14:44]

#

Grattis!

vesikuusi [24.02.2012 11:20:28]

#

Jep, putkasta on ollut valtava hyöty opiskelussa :)

Huomaa kyllä, että tyyli on jokseenkin muuttunut alkuajoista, kun lukee noita vanhimpia viestiketjuja :D

TuLe kirjoitti:

Mä tiedän, miten saat sen toimimaan: Mee ens yönä klo 00:00 ulos ja huuda kolme kertaa "Delphiiiii!!!", sen jälkeen pue punainen viitta päällesi ja etsi lähin muurahaispesä. Juokse kymmenen kertaa pesän ympäri, vaihda suuntaa ja juokse taas kymmenen kierrosta. Sitten etsit vielä lahon puunkannon ja hypit sen päällä kolme kertaa, ja huudat jokaisen hypyn jälkeen "Delphiiiiiiii!!!!". Seuraavana päivänä Delphisi toimii kunnolla.

tesmu [24.02.2012 19:25:13]

#

vesikuusi kirjoitti:

Huomaa kyllä, että tyyli on jokseenkin muuttunut alkuajoista, kun lukee noita vanhimpia viestiketjuja :D

:D

Juuso [24.02.2012 21:05:46]

#

Pitäisköhän Ohjelmointiputkaa kiittää vai syyttää siitä, että tekee nyt työtä it-alalla?

crafn [25.02.2012 02:46:59]

#

Heh, täytyy kyllä antaa kiitosta kaikille jotka ovat sietäneet minua kysymyksineni menneinä vuosina. Ilman Ohjelmointiputkaa moni hieno asia olisi jäänyt tapahtumatta.

Turatzuro [25.02.2012 04:44:04]

#

Huhhuh, joko se on vuosi 2012 ... Vuodesta 2003 tjsp. olen putkaa seuraillut, ja -04 muistin rekisteröityäkin. Kovin mahdottomasti en ole täällä pulissut, mutta säännöllisesti kyllä käynyt seuraamassa. Kiitokset puuhamiehille vaivannäöstä; putka on tuonut hupia monelle pitkälle kahvinhuuruiselle yölle :P (jooh, tämänkin viestin kirjoitusaika ...)

Viimeisin riippuvuuteni kohde on tuo p**hanan PHP-haaste, kiitti vaan kehittäjille. Pitäisi oikeasti lukea tenttiin eikä säätää tuon kanssa >_<

Olli [25.02.2012 08:28:18]

#

Loistava tietopaketti tuo sivusto. Jatkakaa samaan malliin! =)

ErroR++ [26.02.2012 18:02:37]

#

Hyvä sivusto. Olen oppinut täältä todella paljon.

ajv [26.02.2012 23:54:34]

#

Onnea 10-vuotiaalle putkalle! Oli hauska lukea tuota historiikkia, monia muistoja tuli mieleen :)

Profiilikuvaukseeni olen jo varmaan 5 vuotta sitten kirjoittanut, "harrastuksesta näyttää tulevan myös työ", ja niinhän siinä on tosiaan päässyt käymään. Aktiiviputkalaisen vuodet on jo takanapäin, eikä vapaa-ajalla tosiaan tule enää seurattua tätä sivustoa niin aktiivisesti kuin vanhoina hyvinä aikoina. Olen kuitenkin tälle sivustolle ison kiitoksen velkaa. Paljon on täältä tullut opittua niin oppaiden ja koodivinkkien kuin muiden auttamisen kautta - unohtamatta tietenkään omia tyhmiä kysymyksiä (muistan vieläkin ensimmäisen kysymykseni tällä foorumilla :))

T. Aapo, eläkkeellä oleva moderaattori :)

Latska [27.02.2012 19:15:33]

#

10 vuotta on aika pitkä aika. Pistää miettimään, että mitä kaikkea sitä on sinä aikana tullut tehtyä. Putkassa olen itse roikkunut nyt sen kahdeksan vuotta ja muutaman päivän päälle. Keskustelualue on valitettavasti vajonnut osaltani melko unholaan, vaikka palaan "rikospaikalle" aina kun pitää muistella menneitä. Palataan asiaan taas vuonna 2017!

TVdata [28.02.2012 23:42:59]

#

TuLe kirjoitti:

Aijuu, unohdin kertoa, että kun löytää sen muurahaiskeon, pitää leikata vasen jalka poikki moottorisahalla.

Ja keskustelu loppui. :(=

vesikuusi [29.02.2012 00:08:34]

#

TVdata kirjoitti:

TuLe kirjoitti:

Aijuu, unohdin kertoa, että kun löytää sen muurahaiskeon, pitää leikata vasen jalka poikki moottorisahalla.

Ja keskustelu loppui. :(=

Tämä juuri pistää silmään :D vastaus on joku ihan random huumoriteksti, silti kukaan ei lisää mitään, aloittaja ei kysy enää mitään, ketju loppuu. Tai sitten vinkki toimi, who knows..?


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta