Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Pienet kilpailut

Sivun loppuun

TeeVee [04.11.2002 21:34:17]

#

Olisi mukavaa laittaa täällä pystyyn aina jotain pieniä kisoja. Foorumin sisäisiä. Esim Demo(joku vapaavalintainen). Palkintoja ei olisi, muuta kuin mainetta ja kunniaa. Valittaisiin aina kaksi tuomariston jäsentä, jotka päättävät voittajan. Olisi mukavaa hieman "leikkimielisemmässä" mielessä mittelöidä. Kisoista voisi löytyä harjoitusta ja ajanvietettä.

Vilikki [04.11.2002 21:35:52]

#

Olisihan se ihan mukava, joku vaan sitä järjestämään...

TeeVee [04.11.2002 21:47:58]

#

Voisinhan kai minä järjestää ensimmäisen... Eka voisi kai olla demokisa. Demon aihe vapaa. Kieli on vapaa. Lähdekoodi+demo zip pakettiin ja osoitteeseen teevati@mbnet.fi. Kuinkas moni on muuten kiinnostunut? Demon aihe on siis vapaa. Teos pitää lähettää viimeistään 25.11.2002. Kisa on kai näillä puhein perustettu :)

Veltto [04.11.2002 22:48:10]

#

voishan tohon osallistua... ei siis mitään rajoituksia kielen suhteen?

Antti Laaksonen [04.11.2002 22:59:44]

#

Voisinhan tuohon jonkinlaisen demon väsäillä jos aikaa riittää...

mikaelh [04.11.2002 23:39:43]

#

lainaus:

Kieli on vapaa.

Tuo, että se pitää olla jonkinlainen demo rajaa kielien mahdollisuuksia jonkin verran, mutta periaatteessa siis kuitenkin vapaa.
Itelläni on kielitaito vähän niin ja näin. PHP:llä olis kyllä hauska kokeilla tehdä demo.

Lare [05.11.2002 13:51:56]

#

Voishan tota ajatella...
Tuleeks kisalle muuten oma saitti?

Pekkuli [05.11.2002 14:54:42]

#

Minun puolestani joku saisi tehdä sivut joissa olisi kaikkia mahdollisia pieniä kilpailuja kuten: graffa, musiikki, demo,
bat intro, peli, ANSI/ASCII. Ja voisihan olla vaikka jotain emulaattori compoja. Esim. kuka tehtyä Vic 20 -emulaattorilla hienoinpaa jälkeä. Itse olisin jopa kiinnostunut pitämään tämmöisiä sivuja, mutta hitaalla modeemillani se paljoa huvita.

TeeVee [05.11.2002 17:15:42]

#

lainaus:

Voishan tota ajatella...
Tuleeks kisalle muuten oma saitti?

Itse en ainakaan vaivaudu tekemään.

mikko [05.11.2002 17:17:54]

#

Miten voittaja ratkaistaan? Teevati heittää nopalla?-)
Minä voin myös toimia tuomarina jos on tarvetta.

Sose [05.11.2002 17:29:27]

#

Minäkin voin ryhtyä tuomariksi. Nopalla heittäminen tuskin on kovin hyvä idea. Tuomarit voisivat keskustella esim. IRCissä mielipiteistään ja ratkaista voittajan yhdessä. Tuomari-keskustelun voisi pitää jollain toisella kanavalla kuin #ohjelmointiputka aivan varmuuden vuoksi, ettei kukaan koita esim. "lahjoa" tuomareita.
~Sose~

TeeVee [05.11.2002 18:23:08]

#

lainaus:

Miten voittaja ratkaistaan? Teevati heittää nopalla?-)
Minä voin myös toimia tuomarina jos on tarvetta.

Minä olen ensimmäisen kisan tuomari. Enempää tuomareita ei kannata ottaa. koska irkkiin en vaivaudu. Minun kanssani tuomarijoitsijan tulisi olla Messengerin käyttäjä, jolla tehtäisiin nuo jutskat

Gevil [05.11.2002 19:35:05]

#

Teevati, lausuntosi on hieman ristiriitainen. Ei enempää tuomareita kannata ottaa kuin sinä? Mutta muut tuomarit kuitenkin pitää sinuun olla messengerillä yhteydessä. Vai oletitko sinä että Sose ja mikkot on sitten niitä tuomari-collegoita sinun lisäksesi, siis myös tässä ensimmäisessä kisassa kuten totesit?

HtH [09.11.2002 13:32:56]

#

http://koti.mbnet.fi/~haraa/qbcompo/
Katsokaapas tuo, ajattelin järjestää ihan mielenkiinnosta, ja on kiva katsoa miten hyvin rajoja saadaan rikottua. :)

HtH [09.11.2002 13:44:26]

#

edelliseen vielä unohdin mainita lisätietoja tuosta kilpailusta, eli tarkoitus olisi tehdä Quick Basicilla demo. Muuten tyyli on vapaa. Minä en ole tuomarina, vaan parhaan tuotoksen äänestävät kävijät kilpailuajan päätyttyä.

HtH [09.11.2002 13:48:06]

#

Pyydän anteeksi floodia, mutta vielä unohtui sanoa, että ilmoittakaa tähän threadiin jos on intoa osallistua, niin tiedän, että aikooko kukaan edes osallistua.
Anteeksi floodista vielä kerran :)

Antti Laaksonen [09.11.2002 14:11:50]

#

Ihan mielenkiintoiselta kilvalta vaikuttaa. Voisit pistää tuonne sivulle jonkun pienen keskustelusysteemin, jonka avulla sinulta voitaisiin kysyä lisätietoa tms. kilpailusta.

Voin kyllä ottaa tuohon osaa, jos aikaa riittää...

HtH [09.11.2002 14:16:23]

#

Keskustelusysteemin tosiaan voisi lisätä... Ehkä vieraskirjakin ajaisi saman asian, koska en mielelläni kovin suuria systeemejä tuonne pistäisi.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta