Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: [siirretty] Mapin tekijöitä kaivataan

Sivun loppuun

Jamma [27.10.2002 11:09:03]

#

Tarvittais pari mappisuunnittelijaa. Tehdään gamea visualbasicilla ja mappeja tarvittais. Eli hallussa pitäis olla PSP tai PS. Piirtää vaan sellasia 300x200 mappeja. Lisää infoa #dinopeli @ IrcNet

Edit: Siirsin tän nyt tänne ku tuli sanomista :D

progo [27.10.2002 11:15:13]

#

Minkä laisia mappeja? Silleenkö, että esim. punainen on hiekkaa jne. Tarkoitat kai PSP:llä Paint Shop Proa? Minkälainen peli se edes on?

Gevil [27.10.2002 14:45:13]

#

Olisiko antaa jotain mallia, että tietää millaista tasoa ja tyyliä mappien pitää olla. PSP varmaan on se Paint Shop Pro, mut onko tuo PS sitte PhotoShop?

progo [27.10.2002 15:43:23]

#

Jos menee (g/h)uruiluksi niin strategian kyseessä ollessa tehdään niin, että hippua vaille mustaa oleva esim. punainen on esim. hiekkaa, ja värin vaaleisuus kertoo korkeuseron :Þ

Jamma [27.10.2002 19:46:33]

#

No peli no aika yksinkertainen eli siinä näpytetään 2 nappia jotka saa itse määrittää. Tarkoitus on saada toinen pelaaja työnnettyä pois areenalta. Pelissä tulee olemaan näillänäkymin verkkopeli, nettipeli ja yksinpeli. Kaksinpeli on aika valmis. Tarkempaa tietoa testausta ja muuta kannattaa kysellä suoraan irkissä. Eli #dinopeli @ IrcNet.

Tässä esimerkki mapista:
http://www.sunpoint.net/~jamma85/metsa_arena.gif

Ja vielä kuvan lisäksi mappiin täytyy tehdä dat tiedosto ja jos kiinnostaa niin annan ohjeet ircissä tai mailiin.

Tuon tyylisiä kenttiä. Puut ja muut lisätään objekteina ja ne on tähän mennessä ollut icoja jotka tulee randomina määrätyille alueille.

Gevil [27.10.2002 21:07:08]

#

Halt. Dinopeli, olen sitä pelannutkin. Mistäs minä sen hommasinkaan alunperin. Jamma, oletko sinä Dinopeli-sarjan kehittäjä? Onko siis nyt kyseessä edes sama diopeli.. se oli muistaakseni VB:llä tehty ja siitä kerkes tulla ainakin 2-versioon asti niitä osia.. Kakosessa oli jo moninpeli ja kaikkee sälää. Että onkohan tämä sama pelisarja vai oletko sä vain kopioinut idean? Ja mistähän mä olen sen pelin alunperin saanut, oliko se täällä joskus? Vai ootko sä ollu FW-saunan kävijöitä vai mistä ihmeestä mä oon sen napannu :)

Jamma [28.10.2002 13:53:51]

#

:D No tuo dinopeli on ihan mun irc-frendin tekemä alunperin. Eka versio oli ihan simppeli että "Pelaa" ja sit hakattiin nappeja. Sit mä sanoin että "Perkele. Jatketaan tota ja kehitetään sitä paremmaks." ja nyt sitä kehitellään kokoajan. Ja olen muuten FW-saunan vanha kävijä :D.

Gevil [28.10.2002 17:34:21]

#

Onko vielä opensourcea tämä maanmainio dinopeli? :D


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta