Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Jooh, kyllä, aamuyö...

Grey [23.10.2002 03:01:56]

#

Olen ollut lähes kaksi, kolme kuukautta ilman nettiä ja näin ollen mitä minä siis teen? Korvaan sen menetetyn ajan ja kirjoituksen jonka olen sinä aikana missannut. Mistä aloittaisin? Aluksi tietysti siitä että, kuten jo varmaan ollaan tietoisia, olen liikkeellä "uudella" koneella. Kyllä, ja olen päivittänyt kotisivuni, vastaillut maileihin ja silleen. Aamuyö on mukavaa aikaa tälläiseen. Täytynee kuitenkin nukkua ja jatkaa niitä hommia sitten myöhemmin tänään. Öitä!

-Grey-

TeeVee [23.10.2002 08:57:32]

#

Yleinenaihe kolmoseen tämän olisi voinut pistää..

Grey [23.10.2002 14:59:33]

#

Onko kukaan koskaan kyennyt mihinkään järkevään toimintaan kello kolme aamuyöstä? En ainakaan minä :-)

-Grey-

juhaz [23.10.2002 15:43:08]

#

Riippuu mitä pitää järkevänä toimintona......
Ainakin meikä on juuri yöaikaan saanut ohjelmoitua hirveästi kaikenlaista hyvää mitä päivisin ei oikein saa millään tehtyä tai sitten sama kotisivuissa..... vai olenkohan mä jotenkin "outo"?
:D

Vilikki [23.10.2002 15:57:09]

#

lainaus:

Onko kukaan koskaan kyennyt mihinkään järkevään toimintaan kello kolme aamuyöstä? En ainakaan minä :-)

-Grey-

Minä en koskaan kykene järkevään toimintaan ;-)
Ihan oikeasti, tämän olisi voinut kyllä kenties pistää yleiseen aiheeseen.

lainaus:

Riippuu mitä pitää järkevänä toimintona......
Ainakin meikä on juuri yöaikaan saanut ohjelmoitua hirveästi kaikenlaista hyvää mitä päivisin ei oikein saa millään tehtyä tai sitten sama kotisivuissa..... vai olenkohan mä jotenkin "outo"?
:D

Yöaikaan voi olla vähemmän hälinää, pikkuveljet ja -siskot nukkumassa sun muuta...

Grey [23.10.2002 17:21:59]

#

Aamuyöstä ei ajatella ja näin ollen tämä nyt tuli tähän näin, ja sitä on turha muuttaa. Täytyy kuitenkin sanoa että sivuista tuli edellisiä hienommat siitäkin huolimatta :-D

-Grey.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta