Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: MtG bot *QB*:lla

SQ [18.10.2002 08:53:15]

#

Elikkä syöttäisin korttien nimiä johonkin listaan sit se arpoo seitsemän sit yks ja yks yks. Botti laittaisi landit peliin (jos kukaan tietää tästä pelistä mitään) sitten vaikka pari creaturea, sit jotain taikoja ja jos mä menettäisin se mäkyis sielä jossain.
Onnistuukohan, pitääkö rueta tekeemään C++?

Gevil [18.10.2002 17:39:51]

#

Öh.. en ihan tajunnut kysymystä. Mut sen mitä mä tosta (aika epäselvästä) kysymyksestä sain irti niin tuntuisi siltä että onnistuu.

SQ [18.10.2002 20:02:26]

#

Ju, taisin olla vähän huolimaton ton tekstin kans mut täs on perus idea: botti pelaa minua vastaan arvotuilla korteilla. Botille arvotaan 7 korttia joista hän valitsee landit pelatakseen, kun iso kasa landeja on pöydällä voitais asettaa peliin ukkoja, ja sitä mitä mukaan kumpikin menettää näkyy taululla energiana. Nin sitten peli etenee kun jompikumpi on kuollut

Gevil [18.10.2002 22:00:20]

#

Mä en kyllä näe syytä miksi ei voisi QB:llä tehdä.. Tosin en tiedä mitä landi tarkoittaa, mutta asiayhteydestä päätellen ei pitäisi siis tosiaan olla mahdotontonta toteuttaa QBasicilla..

pushpabon [20.10.2002 19:34:59]

#

Landi on sellanen kortti Magic the Gatherin:issä, että sillä maksetaan esim. jonkun creature-kortin peliin ottaminen ja/tai sen taitojen kayttaminen.

Ja siis tuohan menee periaatteessa ihan qb:lläkin, eihän siinä tartte kun kasan dimmejä(kortteja varten) ja vähän tekoälyn väsäämistä.

Blaze [21.10.2002 18:13:46]

#

lainaus:

Elikkä syöttäisin korttien nimiä johonkin listaan sit se arpoo seitsemän sit yks ja yks yks. Botti laittaisi landit peliin

Hyvin selitetty :P

lainaus:

(jos kukaan tietää tästä pelistä mitään) sitten vaikka pari creaturea, sit jotain taikoja ja jos mä menettäisin se mäkyis sielä jossain.
Onnistuukohan, pitääkö rueta tekeemään C++?

No miksei se onnistu, mutta ei mua ainakaan nappasis lähtee tekoälyy sille koodaamaan.

pushpabon [21.10.2002 20:45:21]

#

Joo...mä ehkä voisin tehä jonkun samplen sulle :) qb:llä, ilmota/mailaa. Siis sellasen joka arpoo ja sileen....jos haluutt

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta