Niin, kysynkin tässä, että mikä on mielestänne paras shareware taikka ilmainen taikka GPL tai muuten vaan ilmainen. Itelläni on PSP7 tai GIMP tai UltraEdit tai jotain. Ehkäpä se on PSP7.
Miten ois Linux..?
Nyt on muistikatkos. Mikä on GPL? (muu kuin Grand Prix Legends, tuskin sitä tarkoitit :)
GPL = General Public Lisence tjsp.
Öh, niitä on niin paljon että ehkä kysymys olisi kannattanut rajata jotenkin :) RAMBoss tietysti: http://reaper.letku.net/ramboss/
;)
Onko RAMBoss sun tai sun kaveris tekemä fawkz? Sitä vaan kun näyttäs olevan samalla servulla kuin sun toi omakin sivus..
Paras on linux X86lla ja KDEllä, Tai sitten GIMP (Ainakin sanotaanphotoshopin veroiseksi).
Enpä oo koskaan GIMPiä käyttänyt.. Itse käytän PSP6. Kysyisinkin nyt, että onko GIMP jopa parempi kuin PSP6? Onko kokemuksia kellään molemmista?
Paras ilmaisjakelussa oleva "ohjelma" joka nyt äkkiseltään tulee mieleen on minulle PHP-kieli. Ilman sitä jäisi moni web-sivu tekemättä.
Apache serverisofta. GCC c/c++ -kääntäjä.
Gevil, PSP on ainakin GIMPiä helpompikäyttöinen.
lainaus:
Enpä oo koskaan GIMPiä käyttänyt.. Itse käytän PSP6. Kysyisinkin nyt, että onko GIMP jopa parempi kuin PSP6? Onko kokemuksia kellään molemmista?
No ainakin omasta mielestäni on parempi kunhan siihen tottuu. Lisäksi GPLää. Windowsversio kaatuu helposti. Jos käyt lataamassa koko on jotain >10mt
Gevil, itse tehtyhän se on. Ja lähinnä vitsillä sen tuohon pistin ;)
Gimp on kyllä mielestäni parempi.
GCC & Dev C++
Kieltämättä kääntäjät/PHP eivät tulleet mieleen ohjelmina. PSP7 on kyllä aika hyvä ohjelma, sekä, öfköörs dö linux! Gimp on aika sekava, mutta olen kokeillut GIMPpiä, ja tehokas se on.
Paras ilmainen peli on Nethack.
Soldat on ihan hyvä..
Itse pitäisin DJGPP. Ilman sitä ohjelmoiminen olisi jäänyt vaan suunnittelupöydälle :)
Musiikinkuuntelu-ohjelma WinAmp ja QuickBasic. (Tai no, QuicBasic ei kyllä oel ilmainen.) :) No WinAmp vain sitten.
Ei oel vaan ole!
peli: nethack
ohjelma: Delphi
en tiä.
ADOM! :D
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.