Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Php:llä kaavake?

Sivun loppuun

Pazi [14.10.2002 13:51:13]

#

Eli olen yhden clubin useista webmastereista ja pitäisi tehdä sellainen kaavake että jäsenet voivat itse kirjoittaa omat tietonsa kaavakkeeseen ja tiedot tulisivat samantien näkyviin sivulle. Jotta muut eivät pääsisi sotkeen tietoja niin sen voisi estää .htacces tiedostolla. Kysymys kuuluukin voinko tehdä tämän kaavakkeen Php:llä tai yleensäkin millään ja miten se tapahtuu?

pistemies [15.11.2002 15:07:01]

#

Kyllä sen voi tehdä PHP:llä eikä sen pitäisi olla edes kovin vaikeaa. En vaan jaksa keskittyä nyt asiaan. Mutta tämän viestini ansiosta tämä tread nousee ylemmäksi paremmin nähtäville,..

mikko [15.11.2002 15:48:56]

#

Niinpä, mutta mitä väliä onko ylhäällä tai ei kun kukaan ei kuitenkaan tuollaiseen vastaa.

tomaattigeeni [15.11.2002 16:48:21]

#

kato koodivinkeistä joku php -vieraskirja ja siihen lisää salasana systeemi, ei pitäisi olla kovin haastava homma.

pistemies [15.11.2002 18:24:55]

#

Yksi monista vaihtoehdoista: Tämä siltä pohjalta, että kaavake näytetään taulukkona. Tämä ehdotus on yksinkertainen, mutta toimiva. Jokaisella jäsenellä on oma tunnus, joka kirjoitetaan lomakkeen kenttään, jolla tiedot lähetetään. Lomakkeen lukija tallentaa kunkin tunnuksen tiedot eri tiedostoihin, niitä voi olla useampikin yhdellä tunnuksella. Tiedot includetaan taulukon soluihin. Lisäksi salasanat ja tunnukset, joilla kyseisen lomakkeen voi avata. Siinä on kaksinkertainen varmistus.

mikko [15.11.2002 20:07:54]

#

Siis käyttäkää nyt niitä silmiänne ja katsokaa miten vanha aihe. Ketään ei kiinnosta enää.

WK [20.11.2002 20:04:34]

#

Tjaa-a. Miksi se vanhuus estää vastaamisen?

Antti Laaksonen [20.11.2002 22:42:19]

#

Siksi, että useimmiten kysymyksen alkuperäinen kysyjä on kuukaudessa todennäköisesti löytänyt muualta vastauksen tai ratkaissut ongelman itse.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta