Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: eka vastaus

Sivun loppuun

Tumpi [14.10.2002 00:07:52]

#

jes vastasin ekana tän viikon kysymykseen!

muuten näyttää tyhmältä toi "yhteensä 1 vastausta".

Gevil [14.10.2002 12:18:42]

#

Lainaus toisesta ketjusta, kirjoittajana Tumpi.

lainaus:

Ei ihmekkään että snaku komeilee aiheenaloittajien kärjessä :)

Sinuna en kyllä mitään sanoisi snakarin aiheealoituksista. Siis ei jumalauta minkälainen aihe tämäkin.. "eka vastaus". No onnee vaan, jeesus sentään.

pushpabon [14.10.2002 14:58:52]

#

Joo, tälläset "jee mä oon 9 vuotta, jee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" -aiheet on kylä sellasta paskaa, että huhuh.

arcatan [14.10.2002 15:38:48]

#

Tääkin ois muuten yleisen keskustelun aihe melkeen. (nyt kon olisi se aiheensiirto)

snakari [14.10.2002 16:16:47]

#

lainaus:

Tääkin ois muuten yleisen keskustelun aihe melkeen. (nyt kon olisi se aiheensiirto)

jee!! vastasin jonain neljäntenäkymmenentenäyhdentenä :D

Tumpi [14.10.2002 17:14:48]

#

Tarkoituksenani oli kyllä vaan huomauttaa, että jos vastauksia on vaan 1 niin silti se näkyy "yhteensä 1 vastausta". Älkääs nyt hikeentykö.

pushpabon [14.10.2002 17:21:04]

#

lainaus:

Tarkoituksenani oli kyllä vaan huomauttaa, että jos vastauksia on vaan 1 niin silti se näkyy "yhteensä 1 vastausta". Älkääs nyt hikeentykö.

joo...siis voisihan siinä olla se 'yhteensä 1 vastaus'...

Antti Laaksonen [14.10.2002 18:14:42]

#

lainaus:

muuten näyttää tyhmältä toi "yhteensä 1 vastausta".

Sen näkee yksi henkilö kerran viikossa, niin tuskin se "bugi" niin paljon haittaa.

Gevil [14.10.2002 18:43:46]

#

lainaus:

Tarkoituksenani oli kyllä vaan huomauttaa, että jos vastauksia on vaan 1 niin silti se näkyy "yhteensä 1 vastausta". Älkääs nyt hikeentykö.

Voisit kyllä ilmoittaa tuollaiset asiat palautelomakkeen kautta.

lainaus:

Sen näkee yksi henkilö kerran viikossa, niin tuskin se "bugi" niin paljon haittaa.

Ei haittaa mun mielestä ainakaan.

Tumpi [14.10.2002 23:24:52]

#

Kuka nyt on valittanut että se haittaa?

lainaus:

Sen näkee yksi henkilö kerran viikossa

Niin tavallaan kyllä, mutta jos äänestää jollain yleisellä koneella niin sitten voi muutkin nähdä. Tai jos koko kysymykseen vastaa vaan 1 niin eikös sitten arkistossakin näy "yhteensä 1 vastausta"?

thefox [15.10.2002 14:10:38]

#

lainaus:

Kuka nyt on valittanut että se haittaa?

lainaus:

Sen näkee yksi henkilö kerran viikossa

Niin tavallaan kyllä, mutta jos äänestää jollain yleisellä koneella niin sitten voi muutkin nähdä. Tai jos koko kysymykseen vastaa vaan 1 niin eikös sitten arkistossakin näy "yhteensä 1 vastausta"?

Voi jessus. Ai että sinulla on selän takana ihmisiä katsomassa niin hekin näkevät tämän harmittavan asian? Ja todennäköisyys sille että vain yksi ihminen vastaa on äärettömän pieni. Vanha kikkahan tähän olisi "1 vastaus(ta)" tyyliin Windows mutta mielestäni sekin olisi ihan turhaa.

Gevil [15.10.2002 16:25:33]

#

Ei tarvitse Antti Laaksosen muuttaa mitään mun mielestä. Jos hän kuitenkin sortuu muuttamaan jotain niin tämä asia tulisi hoitaa koodi puolella (koodi tarkistaa jos on enemmän kuin yksi vastaaja ja vaihtaa sen tekstin sen mukaan..). Ei missään nimessä Windows tyyliin (vastaus(ta)), sillä se on äärettömän ruman näköinen.

Siis mun mielestä Antti L. voi jättää sen niinkun se nyt on.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta