Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Etäkäyttö ja pilailua netbus 2.01:sellä

SQ [13.10.2002 11:45:21]

#

Siis kysyisin nyt miten tällä saisin yteyden pikkuveljeni koneeseen (:D) käykö se tuosta vaan että kirjotan IP:t ja kaikki muut käyttäjä nimet ja salasanat, mutta oon lukenut että mun pitäs asentaa pikkuveljeni koneeseen joku pieni ohjelma jolla otan yhteyttä, siis miten otan pikkuveljeni koneeseen yhteyttä vain pilailu mielessä?

trinit [13.10.2002 12:56:12]

#

Tarvitset jonkin etäkäyttö-ohjelman ennenkuin tuo onnistuu. Yksi hyvä ohjelma jota itse käytän on Remote Administrator (radmin) joka löytyy osoitteesta http://www.radmin.com. Sisältää mm. "full-control", "view" ym. toimintoja.

SQ [13.10.2002 15:56:31]

#

No mitä Netbuksella tehään sit?

trinit [13.10.2002 17:18:56]

#

En minä vain tiedä :)

En ole edes koko ohjelmasta kuullutkaan, mutta Remote Administrator ohjelmassa tulee mukana asiakas (client) ja palvelin (server) ohjelma jolloin mitään muuta ohjelmaa ei tarvita. Serveri-ohjelma asennetaan sille koneelle jolle halutaan etäkäyttöyhteys ja client-ohjelmalla sitten otat yhteyden serveriin.

Sinun vain pitää tietää serverin IP-osoite jotta yhteys saadaan. Yhteyden otto onnistuu myös Internetin yli, mikäli välissä ei ole palomuuria joka estää yhteydet.

thefox [15.10.2002 14:04:59]

#

Netbus ajaa saman asian, client ja server siinäkin on. Muistathan sitten että troijalaisten käyttäminen mihinkään muuhun kuin etäkäyttöön ja pilailuun on äärettömän tyhmää.

Pekkuli [16.10.2002 22:18:48]

#

Laittakaa pystyyn lähiverkko. Eiköhän semmoisella joku pilailu jo onnistu. Lähiverkko voi tosin olla vähän kallis, jos ei verkkokortteja ja piuhaa omista.

Gevil [16.10.2002 23:35:26]

#

Kyllä se verkkokortti nyt pitäs kuulua Jokapojan (ja kyllä se on tarkoituksella isolla, elä kysy) varustukseen, jos ei ole niin hommaa.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta