Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Keskusteluun aiheiden siirto

Sivun loppuun

arcatan [30.09.2002 18:51:26]

#

Onko täällä "aiheensiirtoa"? Antti saisi tehdä tänne sellasen että aiheita voi moderaattorit (onko sellaisia? eipä taida... ;) siirtää alueelta toiselle, jos on tullut väärään paikkaan aihe. Siis kun PHP/JavaScript/VBScript alueella on aihe nimeltä Mitä syöt? ja tällä alueella on Löytyisikö tietotekniikasta kiinnostuneita? aihe, niin eikös ne kuuluisivat Yleiseen keskusteluun. Sitten porukka vastaa niihin kokoajan väärällä alueella ja sen on kokoajan uusimpina viesteinä ja mulla menee siihen hermot :D.

No jaa tässä alkaa mennä sekasin ittekin. Noh, ei voi muuta sanoa kun että silleen.

mikko [30.09.2002 18:56:35]

#

Pahoittelen omaa virhettäni.

HtH [30.09.2002 19:00:36]

#

Varmasti tälläinen tullaan toteuttamaan, ja onko tästä kirjoitustilasta tehty isompi, vai kuvittelenko minä :)

mikko [30.09.2002 19:02:53]

#

lainaus:

ja onko tästä kirjoitustilasta tehty isompi, vai kuvittelenko minä :)

Mäkin meinasin kirjoittaa tuohon niin, mutta en kehdannut ;)
Tarkemmin katsottuna tämä on isompi - nykyään yhtä leveä kuin viestit.

Antti Laaksonen [30.09.2002 19:06:59]

#

lainaus:

Onko täällä "aiheensiirtoa"? Antti saisi tehdä tänne sellasen että aiheita voi moderaattorit (onko sellaisia? eipä taida... ;) siirtää alueelta toiselle, jos on tullut väärään paikkaan aihe.

Teknisessä toteutuksessa ei ole mitään ongelmaa, ja toiminto tullaankin toteuttamaan, kun moderaattorisysteemi otetaan käyttöön. Tämä tapahtuu jossain vaiheessa syksyä, ensin on kuitenkin FAQ-lista.

lainaus:

ja onko tästä kirjoitustilasta tehty isompi, vai kuvittelenko minä :)

Et kuvittele - kirjoitustila on puolta entistä isompi ja vähän leveämpikin. Nyt pitäisi pidemmänkin viestin kirjoittaminen onnistua helpommin...

trinit [30.09.2002 20:17:04]

#

lainaus:

Et kuvittele - kirjoitustila on puolta entistä isompi ja vähän leveämpikin. Nyt pitäisi pidemmänkin viestin kirjoittaminen onnistua helpommin...

Saisiko saman laajennuksen myös siihen tekstikenttään joka tulee kun aloitetaan uutta aihetta? Ei ainakaan minulla ollut sen isompi kuin ennen.

Antti Laaksonen [30.09.2002 20:24:36]

#

Nyt myös aiheen aloittamiseen käytettävä tekstikenttä on suurempi.

Vilikki [30.09.2002 21:57:30]

#

Voisiko aiheen aloittajallekin antaa oikeuden aiheen siirtoon? Ei aiheuttaisi moderaattoreille sitten niin paljon hommia (koska yleensähän aiheenaloittajat huomaavat väärän alueen heti lähettämänsä aiheen jälkeen...)

mikko [30.09.2002 22:16:49]

#

lainaus:

Voisiko aiheen aloittajallekin antaa oikeuden aiheen siirtoon?

Niin. Kivahan niitä olisi sitten päivittäin siirrellä ;) Eli ehkä ei. Poistaminen/edit jonkun tietyn aikarajan sisällä aiheen aloittamisesta voisi olla sopiva.

Gevil [01.10.2002 14:17:47]

#

lainaus:

Mäkin meinasin kirjoittaa tuohon niin, mutta en kehdannut ;)
Tarkemmin katsottuna tämä on isompi - nykyään yhtä leveä kuin viestit.

Nykyään ehtä leveä kuin viestit.. no ei välttämättä tämähän on ihan resoluutio/ikkunankoko kysymys, itelläni vähän suurempi reso niin kaksi kertaa leveämpiä noi viestit.. muuten tää boksi sais olla vieläkin isompi mun puolesta.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta