Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: kotisivut

Sivun loppuun

juhaz [19.08.2002 19:54:11]

#

Tässä olisi pieni juttu kotisivuihin liittyen. Tai pari kysymystä oikeastaan.

Minä haluaisin turvata sivuillani osan tavaraa niin, että sitä ei noin vain kopioitaisi ja olen jo laittanut tonne alas tulemaan tekstin, että linkin osoite ei sillein näy.
Oikea hiiren korva (hiiren kakkosnappi) on estetty, mutta lähdekoodi silti näkyy. Tiedän, että lähdekoodia ei pysty hävittämään niin, että kukaan ei voisi nähdä, mutta muistan nähneeni jossain juttuja joilla voi lähdekoodista tehdä yhtä sekasotkua, mutta silti toimisi, mutta en enään muista missä eli jos joku tietää niin voisisiko kertoa?

thefox [19.08.2002 20:31:15]

#

Miksi haluat turvata tavarasi? Yksi ärsyttävimmistä asioista sivulla on että pelle ylläpitäjä on jostain syystä disabloinut hiiren kakkosnapin.
Tuo "sekasotku" kikkakin on hieman kyseenalainen.. en suosittele mitään.

(nimetön) [19.08.2002 20:35:43]

#

No on vähän pakko, kun yksi tyyppi käy hakemassa mun sivuilta kaiken tavaran enkä oikein keksi muutakaan keinoa estää.

No löysin tarvittavat jutut, mutta samperi vie! Nyt mun sivut on "rikki"

Veltto [20.08.2002 13:26:05]

#

Tee sivus frontpagella niin saat lähdekoodista juuri sellasta sotkua kun haluat.

(nimetön) [20.08.2002 14:06:37]

#

:)

Teen sivujani macromedia dreamweaweri4:lla ja pitäisi pystyä estämään parin sivun hommelit tolta tyypiltä, kun se varmaan käy joka päivä kattelemassa, että olisiko tullut uutta mitä hän voisi lisätä mun sivuilta omilleen.

Veltto [20.08.2002 16:08:45]

#

No sellasia peeloja on weppi täynnä ja olen sen itsekkin joutunut kokemaan. Ikäväähän se on mutta esimerkiksi kuvien kopiontia voit vähentää laittamalla niihin jonkinlaisen copyright tekstin.

Vilikki [23.08.2002 23:34:53]

#

...Tai sitten piirtelet niin surkeat kuvat, ettei niitä kukaan hae...

Veltto [24.08.2002 00:14:20]

#

lainaus:

...Tai sitten piirtelet niin surkeat kuvat, ettei niitä kukaan hae...

Ratkaisu tuokin :)

juhaz [25.08.2002 09:42:17]

#

Ei mulla varsinaisesti kuvat ole ainoa kohde.

Minulla on sivuilla warezankat ja eihän siinä mitään, että porukka käy niitä hakemassa, mutta kun mun sivuilla on todella paljon flasheja niin se peelo tai oikeastaan parikin käy kopsailemassa niitä.

Toisella jopa on linkitettynä mun sivuilta flassi omille sivuilleen. Tyyppi ei näköjään vaan tiedä, kun muutin kansion nimeä missä sijaitsee niin sillä toisella ei nyt linkki toimi.

Warezankoista vaan sen verran, että mulla ja sillä toisella tyypillä on sivut samoissa top-listoissa ja tämä on rekisteröitynyt uudelleen ja siellä top-listalla lukee, että sillä on warezankkoja sivuilla, mutta mulla ei lue.
Jos porukka etsii sieltä top-listalta warezankkoja niin löytävät sen tyypin sivut, mutta ei minun.

No nyt mulla ei sivuilla ole yhtään suojausta näitä vastaan eikä minullakaan itseasiassa oikein olisi mitään tässä, kun eivät ole minun tekemiä (siis warezankat ja ne flassit)

Antti [28.08.2002 17:25:56]

#

Javascriptin encode komennolla saat sivuista mössöä. Koodi pätkiä löytyy erlaisia ja valmiita ohjelmiakin mössön luomiseksi löytyy - se ei tosin estä ketään kopioimasta koko sivua itselleen. Yksi tälläinen ohjelma on HTML Guard: http://www.aw-soft.com/.

mikko [29.08.2002 17:16:52]

#

lainaus:

Tyyppi ei näköjään vaan tiedä, kun muutin kansion nimeä missä sijaitsee niin sillä toisella ei nyt linkki toimi.

Tarkoitat kai hakemistoa?

IMO. Ei tollasia kopioinnisestoja tartteta. Pistä mailia sen peelon hostingin tjsp. abuseen

juhaz [29.08.2002 17:49:45]

#

Niin no hakemistoa tai kansiota ihan sama mulle.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta