Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Ostetaan Blitz3D

Sivun loppuun

boywonder [12.08.2002 08:26:24]

#

Mistäköhän saisi hankittua Blitz3D:n? Huuto.netistä koitin katsella vaan eihän sitä sieltä löytynyt. Myöskään piraattina en ole löytänyt... joten myisiköhän kukaan käyttämäänsä Blitz3D:tä?
(en tiedä onko tämä aivan oikea paikka tälle viestille, mutta testataas ny..)

SQ [15.10.2002 00:14:28]

#

Piraattina löytyy mut..

juhaz [05.11.2002 20:22:29]

#

Jooh...... tuo Blitz kyllä kiinnostaisi vaan yli 100:n dollarin maksu ei kiinnosta....... Olikos tuo Blitz3D jotain 120$?

thefox [05.11.2002 21:50:31]

#

Blitz3D maksaa siinä 150e.. ja on muuten ihan hintansa arvoinen tuote.

juhaz [05.11.2002 22:31:18]

#

Joo onhan se vaan tuollaisia rahoja mullakaan ei ole vaikka koko kuun rahasaldo olisi euroissa 100€ jos jaksaisi säästää, mutta kyllä tuollainen 150$ on todella iso raha ja muutenkaan nyt ei ole oikein rahaa mihinkään, kun on menoja enemmän kuin tuloja..... =D

Lare [07.11.2002 16:42:38]

#

150$ = n.150€ ei siis vaikea säästää (My opinion)

juhaz [07.11.2002 21:07:45]

#

No onhan tuo 150$ hitusen enemmän kuin 150€..... noin pari kuukautta pitäisi jaksaa säästää...... minun säästämistaidoilla tuskin pärjätään viikkoa pidemmälle :D

Lare [08.11.2002 13:52:22]

#

lainaus:

No onhan tuo 150$ hitusen enemmän kuin 150€.....

Suosittelisin katsomaan sen kurssin jostain ennen kuin puhut mitään. eilisiä kursseja, mutta eilen yhdellä eurolla sai 1,0013$!

Niin et silleen...

Gevil [08.11.2002 17:19:28]

#

Onpas ihmeellistä pilkun viilailua täällä havaittavissa. Voisitte vähän rajottaa sitä.

TeeVee [09.11.2002 22:12:10]

#

Onkos Blitz3D oma kielensä?

thefox [09.11.2002 22:52:48]

#

Basichän siinä on pohjana. Eli ei. Mutta kyllä, sillä siinä on ihan mukavasti noita käskyjä. Kaikki kamerasysteemit, modelloaderit, valot jne.. kaikki löytyy vakiona.

juhaz [10.11.2002 12:34:27]

#

Basicihan se on......

osoitteesta....

http://www.blitzbasic.com/codearcs/codearcs.php

.... löytyy jotain koodi hommeleita ilmeisesti Blitz Basiceihin, joten siellä näkee hyvin millaista koodia se on...... noin suurinpiirtein kait? :D

SQ [14.11.2002 23:15:25]

#

Itse olen kyllä käyttänyt pelkkää piraattia ja hyvin toimii.

juhaz [16.11.2002 10:15:51]

#

SQ, mistäs olet piraatin löytänyt?

SQ [16.11.2002 16:10:51]

#

Tulipahan vastaan kerran vaan..

juhaz [23.11.2002 20:57:19]

#

Jaa.... hitsi, kun tässä teekkarikylässä ei tunnu kazaat, morpheukset ja muut tuttavat oikein toimia niin ei saa millään tapaan tuota bliz 3D:tä....

Tietenkin jos sitten haluaa sen 150$ / 150€ mitä se onkaan maksaa, mutta mulla on muutenkin niin paljon menoja, että en ole saanut poistettua niitä edellisiäkään eikä rahaa tunnu tulevan mistään.

mikko [23.11.2002 22:02:10]

#

Niinpä, mitäs waretat waretusohjelmilla :D

Grey [23.11.2002 23:19:49]

#

Olen kuullut Kazaasta, mutta enpähän tiedä siitä mitään muutakuin sen että se on olemassa :-D Mjooh, Bliz3D voisi olla kiva.. piraattina. En maksaisi mistään ohjelmasta tuollaista summaa, olkoot kuinka loistava tahansa, vaikka pystyisin siihen helposti.

-Grey-

juhaz [24.11.2002 10:46:08]

#

Morpheus ei toimi tai löydä tuloksia, koska siellä on enään pari hassua tuhatta ihmistä, joista ehkä kymmenen jakaa tavaraa.... vain yksi pääserveri vai mikä piru se sitten onkaan? Ennen morpheus haki kazaan ja muidenkin verkoista sitä kamaa, mutta ei enään.

Kazaa = en edes viitsi kokeilla, koska mukana tulee spywarea
Kazaa lite tosin kuulema on spywareton? Tiedä sitä sitten, mutta en kyllä viitsi kokeilla.

Edonkey = mukana tulee gator, mutta ei yhdistä ohjelma mihinkään.

Sitten oli jokin "uutuus", joka ei käyttänyt tuollein servereitä vaan pitäisi olla käyttäjältä käyttäjälle suoraan, mutta en saanut sitäkään toimimaan.

Sitten oli muutama muu, jotka tuntuivat varsin hyviltä vaihtoehdoilta, mutta niissä pitää laittaa itsekkin jakoon varmaan jotain 100gigaa tavaraa.

Privashare on ainoa toimiva, mutta siinä pitää tietää sen tyypin IP ja sillä tyypillä täytyy sitten olla kamaa jaossa, että siltä voi kopsata..... ps: Mulla on privasharen lähdekoodit ja itse ohjelmakin.... se on tehty Visual Basicilla.

Blaze [24.11.2002 14:18:33]

#

lainaus:

Kazaa lite tosin kuulema on spywareton? Tiedä sitä sitten, mutta en kyllä viitsi kokeilla.

Tietääkseni on.

lainaus:

Edonkey = mukana tulee gator, mutta ei yhdistä ohjelma mihinkään.

Vaihtoehtonen klientti eMule on open sourcea ja spywarevapaa.

lainaus:

Sitten oli jokin "uutuus", joka ei käyttänyt tuollein servereitä vaan pitäisi olla käyttäjältä käyttäjälle suoraan, mutta en saanut sitäkään toimimaan.

Overnet

Tulilintu [10.12.2002 11:03:30]

#

No emmäkään mistään ohjelmasta ala maksamaan mistään ohjelmasta 150 € aivan turhaa se sellanen.

anomizer [12.12.2002 22:16:34]

#

humphuukkia

boywonder [18.12.2002 08:47:40]

#

"Joo onhan se vaan tuollaisia rahoja mullakaan ei ole vaikka koko kuun rahasaldo olisi euroissa 100€ jos jaksaisi säästää, mutta kyllä tuollainen 150$ on todella iso raha ja muutenkaan nyt ei ole oikein rahaa mihinkään, kun on menoja enemmän kuin tuloja..... =D"

"olkoot kuinka loistava tahansa, vaikka pystyisin siihen helposti."

"No emmäkään mistään ohjelmasta ala maksamaan mistään ohjelmasta 150 € aivan turhaa se sellanen."

"humphuukkia"

"Itse olen kyllä käyttänyt pelkkää piraattia ja hyvin toimii."

--> Minusta on kyllä outoa että porukka joka kuitenkin itse tekee ohjelmia (ja myy niitä - vaikka sitten firman puitteissa) ei kuitenkaan ole valmis itse maksamaan ohjelmista - vaikka olisi varaa.

Ja entä sitten vaikka "ei olisi varaa"? Paskanmarjat. Paljonko meni rahaa viinaan viimeviikonloppuna? Entä sitä edellisenä? Entä viime kuussa? Tuossa ajassa on jo kummasti tullut säästettyä blitziin tarvittavat rahat (jota muuten myydään amazon.comissa noin 110€ hintaan).

En tarkoita sitä, että pitäisi ostaa joka pirun ohjelma (se on jo nipottamista ;) mutta itse kyllä pyrin siihen, että minulla on pirakamaa levyillä/käytössä alle 20% (eli en ensimmäisenä juokse hakemaan wareZZZZZZZZZZzia mistään eMUULISTA vaan katson että löytyykö kenties demoversiota (jotka ovat täysin toimivia ratkaisuja jos haluaa kokeilla jotain softaa) tai luen arvosteluja tms.

Ja sitten kyllä kieltämättä ihmetyttää tuo "minä en ainakaan ole valmis maksamaan" - ja sitten kuitenkin tyyppi ostaa kovalevyjä/kilokaupalla cd-romppuja/kirjoittavaa asemaa, jotka jo itsessään maksavat hunajaa - varsinkin kun ne pitää uusia joka vuosi, että mahtuisi lisää suomen kansan suosimaa ähkettä ja puhketta levyjen pintaan. Ja tämän jälkeen levyt arkistoidaan ullakolle (ja se on täyttä paskaa ken väittää, että muka olisi kahta kertaa palannut niihin alimman hyllyn piralevyihin - jos edes sattuu enää löytämään niitä) - näistä kaikesta kertyy jo hirrrrmuinen määrä menoja, mutta eihän sitä peräkammarin poika tajua, kun iskä ostaa prätkänkin.

Tuolla rahalla (jolla siis hankitaan sellaista kamaa, jota ei kuitenkaan käytetä) saa jo kummasti muutaman pelin/ohjelman hinnan maksettua.

Itse ainakin olen valmis maksamaan rahaa sellaisille tyypeille/tyypille joka on koodannut peliohjelmaa puoli elämäänsä meitä pelintekijöitä varten.

boywonder [18.12.2002 09:00:53]

#

Vielä lisäys: "Itse ainakin olen valmis maksamaan rahaa sellaisille tyypeille/tyypille joka on koodannut peliohjelmaa puoli elämäänsä meitä pelintekijöitä varten."
--> tällä en tarkoittanut sitä, että maksan säälistä jollekin joka jotain huonoa ohjelmaa on vääntänyt ties kuinka kauan - tarkoitin lähinnä sitä, että kun tietää, että blitziä tehnyt tyyppi on ottanut asiakseen Blitzin kehityksen ja on tehnyt hyvää työtä - ja koska minä Blitziä käytän - niin mielelläni maksan tuon 110€ hinnan. Jääpä sitten vaikka puolen vuoden sählyvuorot väliin - vaan eipä haittaa.

juhaz [18.12.2002 15:01:55]

#

Ja ulkomailta tilaaminen alle 16-vuotiaanakin on varsin vaikeaa ja faija ei halua ostaa yhtäkään ohjelmaa, jossa lukee perässä BASIC! Sen mukaan toi BlitzBasic oli pas*a, koska sen nimessä lukee Basic vaikka näki kuinka hyvää jälkeä itseasiassa paljon helpommin saa aikaan kuin jollain C/C++

SQ [08.01.2003 21:26:18]

#

Noh.. Jos warettamaan nyt aletaan niin siitä vaan mutta omalla vastuulla!

1. Avaa web ikkuna (joka on jo luultavasti auki)
2. Mene osoitteeseen. astalavista.box.sk
3. Syötä kenttään "BlitzBasic"
4. Hae!
5 Lataa demoversio jostain ja cräckkää se.
6. Enjou!

Huom! Sivuilla esiintyy p0rn0 kuvia.

Allekirjoitus: -SQ-

juhaz [09.01.2003 22:22:45]

#

SQ, joo huomasin, että esiintyy p0rn0 kuvia, kun aukesi sivukaupalla eikä niitä saanut kiinni ja vieläpä sattui vanhemmat tulemaan huoneeseen :D

Noo joo vahinko, että tuolta ei löydy hommaa, että saa exe tiedostoiksi nuo hommat.

vaar [10.01.2003 23:14:45]

#

juhaz. Noloo... :D


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta