Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Kotisivutilaa ja jotain muutakin

Sivun loppuun

Grey [08.08.2002 22:20:24]

#

Niin, siitä juuri minulla olisi tässä asiaa. Että tarvitsen tässä sellaisen sopivan kotisivutilan sille CLI/GUI - projektilleni. Minulla on kyllä liittymän mukana tulleet 25 Mt, mutta ne ovat toisen projektini käytössä. Jotenka, lisää etsin siis. Kelpuutan kaiken muun, paitsi Geocitiesta, cjb ja Mikrobitti (minulla kun on muuta käyttöä rahoilleni).

Jos joku omaa ihan oman serverin ja kotisivutilaa, tarjoten sitä, niin sen kannattaa olla sitten todellakin luotettava. Ja tarpeeksi tehokas, että sinne on järkeä uploadata ohjelmistopaketteja. Jos sellainen löytyy, hyvä niin. Toivotan sen henkilön tervetulleeksi Zilvery Softwareen!

Jotenka tämä on myös mahdollisuus oman serverin omaaville, kunhan se on toimiva ja tarpeeksi tehokas niille vaatimuksille, mitä siltä tarvitaan. Jotenka, kotisivutilaa suurelta palvelimelta tai pieneltä. Miten vain...

-Grey-

Veltto [08.08.2002 22:26:16]

#

Jos jaksat pari viikkoa odottaa että saan nopeammat yhteydet niin silloin voin tarjota kotisivutilaa omalta palvelimeltani.

(nimetön) [09.08.2002 16:03:41]

#

Sama täällä, menee elokuun lopulle, niin saan 200 Mb tilan PHP ja Cgi oikeuksilla.

(nimetön) [10.08.2002 08:30:18]

#

http://www.150m.com

Tuo on ihan hyvä paikka kait? Saa 100megaa sivutilaa, mutta onkohan siellä sitten jokin muu esto? Muistaisin, että yli viiden megan tiedostoja sinne ei voi kopsata?

Veltto, minkä yhteyden saat?

Imbator [17.08.2002 17:55:46]

#

http://www.sunpoint.net
siellä tais saada 20mt tilaa ja on aivan ilmainen

TH [18.08.2002 15:30:54]

#

En nyt ole varma, mutta johonkin aikaan sunpointissa sanottiin että niitä sivuja ei voi katsella muualta kuin Suomesta, liekö sitten totta vaiko ei.

Antti Laaksonen [18.08.2002 16:08:53]

#

Kyllä niitä sunpoint.net-kotisivuja voi katsella ainakin Belgiasta ja suurella todennäköisyydellä koko maailmasta.

(nimetön) [18.08.2002 16:29:15]

#

Näkee ulkomailta sunpoint.netin sivut!

Mun mutsilla on koirasivut sunpointissa ja sillä on extreme trackin siellä sivulla. Tässä näette listan, että mistä maista kait on tultu?

http://extremetracking.com/open;geo?login­=viivuska

Grey [18.08.2002 17:40:17]

#

Taidan kuitenkin joltain yksittäiseltä henkilöltä napata sen sivutilan. Keneltä löytyy nopein yhteys, sopiva kiintolevytila, ja luotettavuus. Jos sellaista ei löydy, niin sitten joku suurempi. Muttei Sunpoint, varsinkin kun minun kiinteälläni se sivu ei edes latautunut tarpeeksi nopeasti, jotenka siinä meni sen luotettavuus. Ehkä 150m, varsinkin kun se tukee FTP näköjään.

-Grey-

(nimetön) [18.08.2002 17:46:33]

#

Tuo 150m taitaa olla siltä osin huono, että yli 5:n megan tiedostoja sinne ei pysty laittamaan?
Jotain tuollaista muistan siitä, kun rekisteröidyin sinne.

Grey [18.08.2002 19:13:47]

#

5 Mt rajoituksen tiedostokoossa on helpompi kiertää, kuin 20 Mt koko sivun tilan. Tiedoston, esim. asennuksen, voi pakata useampaan osaan. WinRar osaa sen, ja pakkauksesta saa itsepurkautuvan, eli ei ole ongelma. Niin kauan kuin tilaa löytyy koko sivulta. Ja jos osaisin vähän ohjelmoida, voisin jopa luoda systeemin, joka lataa ne erilliset tiedostot yhteen kansioon, mistä ohjelman voi asentaa. Tapoja löytyy monia.

-Grey-


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta