Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Pikaista apua kaivataan fonttieditoreista

Grey [06.08.2002 20:09:01]

#

Olen tässä kolme viikkoa koettanut löytää ilmaista ja kelvollista ohjelmaa fonttien tekemiseen. Niitä on kyllä löytynyt, mutta ilmaisia ne eivät ole olleet. Ja sellaisia en hanki, varsinkin kun jonkin sellaisen hinnaksi olin näkevinäni sen laatuisen mukavan summan, että käskin mielessäni ja ehkä hieman ääneenkin tekijöiden tekemään jonkun tietyn toiminnan.

Joka tapauksessa, suotuisa ominaisuus ohjelmalta olisi kyky muokata bittikarttafontteja. Niin, niitä juuri. Sikäli kun melko useasti taitavat pelit niitä käyttää ja näin ollen sellainen olisi siis minulle tarpeen.

Mutta jos mitään sellaista ei löydy, niin teen tälläisen ehdotuksen. Että sellainen editori tulisi sitten Ohjelmointiputkan projektiksi. Ihan yksinkertainen. Pieni kaksivärinen editori. Mahdollisuus luoda koko luokat. Kyky lukea ja kirjoittaa FON - tiedostoihin. Taulukko, josta voi valita luotavan/muokattavan merkin. Ei onnistuisi minulta, mutta ehkä joltakulta muulta osaavalta.

-Grey-

Vilikki [07.08.2002 12:03:32]

#

Kannattaa etsiä, löytyisikö jonkun kokoversio kazaalla taikka winmx:llä...

Grey [07.08.2002 19:59:59]

#

Osoitteet, kiitos...

-Grey-

snakari [07.08.2002 20:51:51]

#

eti googlesta.
kaaza download
winmx download

Grey [07.08.2002 22:03:15]

#

Ei löydy. Ei siis mitään, helvetti soikoon. Vain maksullista paskaa 700 € hintaan! Tämän vuoksi kannatankin entistä enemmän piratismia, varsinkin ohjelmien kanssa. Ja jos joku ei kannata, niin toivon mukaan hänen tilinsä saldo menee viruksen vuoksi miinukselle. Joko netti on siis sontaa, taikka yksi ihminen ei voi sieltä mitään löytää.

Ehkä se on niin, että yksin ei mitään enää saa aikaan. Ehkä tietotekniikkaa tässä taantuu sille tasolle mitä se oli joskus 20 vuotta sitten. Noh, kuitenkin. Jos joku vähemmän nörtti voisi auttaa minua etsinnässä, ettei minun tarvitse taas menettää hermojani.

Minulla on muutenkin ollut helvetin huono kuukausi ja kaiken järjen vuoksi sitä ei pidä pahentaa. Olen suuttuneena täysin arvaamaton ja vittuuntuessani todella häijy, enkä silloin välitä muista ihmisistä.. tai edes nörteistä..

-Grey-

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta