Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Oma Foorum

Sivun loppuun

mgv [04.08.2002 21:23:39]

#

Tahtoisin hieman apua. Voisiko kukaan tehdä yksinkertaista foorumia ja kertoa koodin minulle sähköpostitse. Osoite: webmaster@mikonvinkit.cjb.net ja jos lähetät filenä (en kyllä haluaisi) niin mgv-1@suomi24.fi

Toivottavasti joku voisi sellaisen koodin tehdä... Osaan kyllä sitten muutella sitä itse.

trinit [04.08.2002 22:09:27]

#

Miksi et tee itse jos kerran osaat muutella sitä? Kunnollisen foorumin teko on aika iso projekti - se on tullut itse todettua kun tein omaa keskustelufoorumia. Onhan niitä valmiita foorumeitakin olemassa jotka voi asentaa omille kotisivuille. Esimerkiksi YaBB, phpBB, idBB ovat muutamia sellaisia.

mgv [05.08.2002 21:24:22]

#

Niin, mutta tarkoitinkin, että voisin itse muokata ne kaikki tekstit siitä. Olenkin jo kokeillut YaBB foorumia. Saatan ottaa sen käyttöön ehkäpä muille sivuilleni (kyllä niitä minulla riittää!).

mgv [05.08.2002 21:36:11]

#

ja lähetelkäähän jo....

mgv [05.08.2002 21:39:00]

#

Saatatte pian huomata, että jos ei mitään tule, niin en enään ota viestejä vastaan... Odotan tässä vielä viikon... Tik tak tik tak.... Sen jälkeen... YaBB käyttöön

(nimetön) [09.08.2002 11:41:51]

#

Tuotahan voi aloittaa esim. kopsaamalla jostakin vieraskirjan koodin ja vähän muokaamalla sitä ja kopioimalla foorumin eri osiin.Löytyy esim. osoitteesta
http://www.mureakuha.com

(nimetön) [09.08.2002 11:46:59]

#

Tässä vielä kuuluisi Mikrobitin vieraskirjan koodi:

<?php
 if ($viesti != '') {
  $uusirivi = '<p><b>' . date('d.m.Y H:i') . ', ' .
	          strip_tags($nimi) . '</b>: ' . strip_tags($viesti) .
              '</p>';
  $tiedosto = fopen('vieraskirja.txt', 'a');
  fputs($tiedosto, $uusirivi);
  fclose($tiedosto);
 }
?>

<html>
<body>
  <h2>Vieraskirjan sisältö:</h2>
  <?php include ('vieraskirja.txt'); ?>
  <hr>
  <form action="vieraskirja.php" method="post">
     Nimesi: <input name="nimi"><br>
     Viestisi: <input name="viesti" size="50"><br>
     <input type="submit" value=" Jätä viesti ">
  </form>
</body>
</html>

HtH [12.08.2002 18:21:40]

#

kukaan tuskin jaksaa alkaa forumia sinua varten tekemään...

(nimetön) [13.08.2002 09:59:08]

#

Tuleeko sulle M-bitti? Joka tapauksessa voit katsoa, mitä pojat on saanu siellä aikaan:

http://koti.mbnet.fi/osf

mgv [15.08.2002 15:24:46]

#

Tilasin vähän aikaa sitten mkrobitin. Alkaa ensi kuussa

mgv [15.08.2002 15:29:53]

#

jaa... pidin tässä pienen ohjelmointi tauon ja mietiskelin silloin hieman tuota vanhan vieraskirjan tekniikkaa... ennen kuin olin lukenut tuon viestin. Olen katsonut jo muutaman kerran sen koodin mbnetistä


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta