Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Kotisivujen teosta

Grey [04.08.2002 18:52:33]

#

Minulla on hinku tehdä kotisivut, mutta ei yhtään tarvetta niille missään. Omia kun on jo tarpeeksi valmiina. Hankala homma. Mikä avuksi?..

-Grey-

Vilikki [04.08.2002 22:00:46]

#

Tee Putka Games!

TH [05.08.2002 11:00:27]

#

Tee vaikka jollekin vanhalle tietokonepelille fanisivut. Ne ovat kivoja, kunhan niillä on paljon asiaa ja kuvia!

Grey [05.08.2002 21:14:44]

#

Luulen että tietoni vanhoista peleistä ovat hiukan liian vähäiset fanisivujen tekemiseen. Nimittäin historialliset tiedot. Niitä minulla on liian vähän. Muuten kyllä tiedän niistä peleistä ja osaan kyllä esim. antaa arvosanat niille, kertoa niistä ja siitä miten kiinnostavia ne ovat, sekä muuta sellaista, mutta niiden historiakin olisi mukavaa kuuntavaa. Mistä en tiedä yhtään mitään. Paitsi jos saan joltakulta apua siinä.

Mitä Putka Gamesin sivujen tekoon tulee, noh.. hm.. kuullostaa muuten kiintoisalta, paitsi että minulta ne tulisi ihan HTML - muodossa. Ja editorilla tehtyinä. Vaikkakin luulen että taito tehdä ne kiintoisiksi on varmaan paljon parempi, kuin taito ohjelmoida, jos ei osaa tehdä mitään kiintoisaa. Eikö vain?..

-Grey-

TH [05.08.2002 21:28:59]

#

Jep.

(nimetön) [06.08.2002 16:38:00]

#

Oppaita ilmeisesti voi kirjoittaa lisää tuonne Oppaat-osioon, jos haluttaa. Ilmeisesti myös Jorkki.comiin voi tehdä jotain tietoja.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta