Moi!
Mun pitäis tehdä pikkuyritykselle ostoskori. Tuotteita yrityksellä on kuitenkin yli 80. Osaisiko joku sanoa, mikä olisi helpoin tapa tehdä ostoskori, ja mistä tekemiseen voisi saada ohjeita. Ajattelin toteuttaa sen php:n avulla. En tiedä vielä onko minulla tietokantaa käytössä vai ei.
Itse toteuttaisin tuon sessioilla. Katso putkan php-oppaita tai php.nettiä.
---
Hmm... teet yritykselle ostoskoria=nettikauppaa?, mutta jotenkin viestistä sain sellaisen kuvan, että projektissa tulee vastaan vielä monia ongelmia...
Tilaa multa valmis PHP+MySQL -nettikauppa, tässä kuussa vaivaiset 100 euroa + ALV 22%. Veikkaan että katteesi jää isommaksi / tunti kuin mitä jos alat koodaamaan alusta. sales@futureality.net
Semmonen kirja kuin XHTML... siinä neuvottiin joku skripti. Kannattaa käydä katsomassa kirjastosta. Lisätietoja http://www.itpress.fi/vanhat/doc/kirjat/xhtml.
XHTML-kirjan esimerkki käyttää avukseen Mozquitoa... ja toisaalta kuitenkin moisen nettikaupan tekeminen onnistuu ihan pelkällä PHP:lla, joten tuollaiset ylimääräiset kikkareet voinee huoletta unohtaa.
Ei ihan täytä noita kriteereitäsi, mutta ASP:illa ja Access:illa toimiva ilmainen nettikauppa, on käytössä meilläkin.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.