Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Assemblyt!

HtH [31.07.2002 18:00:54]

#

Jeah, Assemblyt on huomenna, ja minä ainakin aion mennä sinne. Onkos ketään muuta täältä tulossa sinne? Paikka on varattu pöytään D13

TH [31.07.2002 21:53:03]

#

Minä olen aina halunnut mennä, mutta en oikein tiedä miten kaikki tuo pitäisi hoitaa ja tietokoneeni naurettaisiin sieltä ulos. :) Muuten, onko siellä jotain "compoja" tai jotain missä tekemiään grafiikkademoja tai muita "kilpailutetaan" eri kategorioissa, vai olenko aivan väärässä? Voiko niihin osallistua kuka tahansa siellä paikan päällä? No, hauskaa Assemblyä!

vaar [01.08.2002 01:04:04]

#

Itsekin haluaisin joskus mennä assyille. Pitää varmaan yrittää mennä ensivuonna.

TH, kyllä siellä on compoja, grafiikkaa, musaa ja ym. Niissä on sitten eri katekorioissa kilpailuja, joissa kisataan parhaimmasta tuotoksesta. Nehän on ne Assyjen pääasia. Harmi vaan, että nämä asiat ovat hukkuneet Assyiltä. Moni menee Assyille nykyään vaan pelaamaan ja imuttamaan tavaraa.

-vaar

-vaar

vaar [03.08.2002 01:19:32]

#

Olettekos kuulleet tuosta Murot Vs. Hintaseuranta tappelu huhusta. Itse en ole kyllä vieläkään päässyt selvyyteen oliko tälläinen tappelu olemassa vai oliko se kenties huhu. Sairasta kummiskin. Väkivalta ei johda mihinkään.

-vaar

mikko [05.08.2002 19:20:26]

#

kyllä kai siellä jotain oli ollut...

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta