Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Tiimin keräystä

Grey [27.07.2002 00:55:41]

#

Esitän tässä suoraan ja häikäilemättömästä tälläisen kysymyksen. Onko kukaan kiinnostunut tulemaan peliprojektiini mukaan? Olen tässä pari vuotta sitten aloittanut sellaisen, ja kuten voitte lauseesta päätellä, projekti on siis ihan oikea projekti. Eli siis, se ei ole hetken mielijohteesta keksitty projekti, vaan elämäntyöni! (Ja se on totta! Se kun oli vireillä 80 - luvulla jo, kun en tajunnut mitään tietokoneista :-) )

Vaikka yksikään halukkaista ei osaisikaan ohjelmoida, mutta omistaa ideoita tai halua, se riittänee. Jos ei muuta, niin ainakin hänestä tulee tiimin testipelaaja, mikä ei varmaan ole mikään paha virka? Noh, kuitenkin. Valmiit pelit, tai ainakin levityksessä olevat versiot löytyvät sivulta http://personal.inet.fi/peli/outworld .

Ja kuten sitten varmaan huomaatte, pelejä ei ole koodattu. Ne on tehty editoreilla, sillä en nimittäin omistanut paria vuotta sitten minkäänlaista kääntäjää ja enkä taitoa. Nyt omistan kääntäjän, mutta en vielä taitoa, mutta joka tapauksessa. Sillähän ei ole väliä millä pelin tekee, kunhan se on onnistunut.

Ja minä en välitä teenkö peliin jatko-osan Klik & Playlla, The Games Factorylla, vai koodaamalla. En suosi mitään tiettyä, kunhan sillä saa pelin aikaan. Ja niitä olen saanut peräti kolme. Jeah. Kaksi seikkailua, yksi avaruusräiskintä. Lisää tulossa? Kyllä vain! Uskokaa pois. Minä tulen vielä tekemään pelejä niin paljon, että yhdellekään teistä ei tule olemaan niin paljoa kiintolevytilaa vielä vuosiin, että ne mahtuisivat sinne, sitten kun niitä alkaa tulemaan! Että silleen...

-Grey-

Lauri [27.07.2002 13:52:06]

#

Etkö osaa lopettaa tarinoittasi muuten kun "Että silleen..."?

Grey [27.07.2002 18:45:21]

#

Se on minun tunnukseni, logoni, statukseni, olevaisuuteni kaiken ydin! Koko tämän oudon rakennelman ydin osa! Hm.. Jooh.. Taidan koettaa nukkuä tänään aikaisemmin, mutta kuitenkin, projekti on olemassa siitäkin huolimatta :-)

-Grey-

Vilikki [27.07.2002 22:42:39]

#

Joo, voisipa siihen projektiin liittyäkkin, heti kunhan edellinen projekti (matopeli, jonka olisi määrä olla valmis siihen mennessä, kun kilpailu loppuu. Kaikesta huolimatta peli menee ATK-opettajan näytille syksyllä, kun qbasic-ohjelmaa sai tehdä kesällä, syksyllä sellainen olisi kuitenkin pakko tehdä...) on valmis. Ja mikseipä tuo testipelaajan hommakin menisi...

vaar [27.07.2002 23:26:02]

#

Grey
Saanko nimmarisi sähköpostissa? Olet varmasti tulevaisuudessa kuuluisa, joten voitko lähettää nimmarisi minulle, jotta voin myydä sen tulevaisuudessa hyvällä rahasummalla faneillesi. Nyt jos koskaan kannattaa satsata tulevaisuuteen. Helpot massit tiedossa.

-vaar

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta