Moikka! Olen yrittänyt etsiskellä skriptiä, jossa olisi kirjautumisen lisäksi uudelleenohjaus kirjautujan omalle sivulle. Eli kun Seppo antaa salasansa ja tunnuksensa oikein, niin hänet ohjataan juurikin Sepon silmille tarkoitetulle sivulle / hakemistoon. Eikä näille sivuille / hakemistoon tietenkään saisi päästä kirjautumattomat kurkkimaan. Välineet olisivat varmaankin PHP+MySQL.
Lienee jonkinlainen käyttäjä-admin olisi hyödyllinen, että voisi suoraan netistä päivittää käyttäjiä ja sivuja joille heidät ohjataan.
Onkos kukaan tuollaista missään nähnyt, tai saisiko jostain valmiista sellaisen pienellä modifikaatiolla tehdyksi? :)
Itselläni on tämä ohjelmointi vähän hakusessa, joten en itse myöskään ole kykeneväinen tuollaista kirjoittamaan.
Hyvää pääsiäistä kaikille, näiltä foorumeilta on löytynyt vastauksia usemmankin kerran! Good work!
-nurmipossu
paljo maksaisit tollasesta scriptistä?
Multa saa edullisesti: 10€ per koodirivi :)
Muokkaat täältäkin löytyvää kirjautumis scriptiä niin eiköhän sillä hoidu.
T.M. kirjoitti:
Multa saa edullisesti: 10? per koodirivi :)
Multa saat 5e/koodirivi. :P
Kannattaa kokeilla ku o halvempaa ku T.M.:llä.
Jos ei tarjous kiinnosta niin opettele koodaamaan itse. :P
Ihan simppeli. Opettelet vain mysql:ää sen verran että osaan hakea sieltä oikeat rivit, sitten php:stä sessiot, md5, header ja öö.. mitäs muuta tohon vois vielä tarvita.
www.php.net/session
www.php.net/header
www.php.net/md5
www.mysql.com/manual
Tossa hyvät linkit alkuun =)
https://www.ohjelmointiputka.net/oppaat/opas.
Tuoltakin voi myös aloittaa ;)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.