Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Projekteja riittämiin

Sivun loppuun

Pekka Kauppila [05.07.2002 16:38:13]

#

Olen tässä vähän ihmetellyt, miksi useat täällä "vouhottavat" aina jostain niiden uusista projekteista. Kuitenkin harvoin näkee niitä valmiita projekteja. Näkyy täällä olevan jos jokin näköistä suurta suunnitelmaa josta vähän aikaa puhutaan jotain paskaa ja käsketään porukkaa liittymään mukaan ja nimiä pitäisi keksiä ja kohta huomataan, että ei sitä jaksakkaan tehdä. Parempi olisi tehdä joskus jotain valmiiksi ennen kuin aloittaa sata uutta. Tosin tämä on itsellänikin ongelmana, että en jaksa tehdä mitään valmiiksi. Ero on siinä, että minun ei tarvitse heti mainostaa sitä siihen tyyliin että tehdään. Ja olenhan minä niitä ohjelmia valmiksikin saanut, mutta ne tosin eivät ole yleisessä käytössä koska ne ovat räätälöity vain tietyille käyttäjille.

Kannataa hieman pitempään harkita mitä alkaa tekemään.

HUOM! En tarkoita niitä projekteja jotka ovat ihan tuolla PROJEKTI sivulla vaan siitä mistä täällä keskustellaan.

thefox [05.07.2002 18:35:19]

#

Olen huomannut samaa, ja tuo on varmaan ihan yleinen ongelma että projekteihin kyllästyy jossain vaiheessa. Huomasin jollain suomipelit-sivullakin juuri idean jostain 'lierokloonista'. Tosin vaikutti että kukaan ei osannut koodata.
Pitää vain toivoa onnea ko. projektille.

Antti Laaksonen [05.07.2002 19:52:51]

#

Jep, totta tuo on. Mutta ymmärrän hyvin ja olen itsekin kokenut, miten hienolta joku uusi idea voi ensin tuntua, ja kuinka tekisi heti mieli kertoa kaikille uudesta projektista.

snakari [05.07.2002 21:08:00]

#

pitäis jaksaa kirjottaa niiiin paljon koodia, ja nyt kesällä on vähän parempaakin tekemistä..

Dj Wolf [05.07.2002 21:56:30]

#

Itselläni projektina oli ja on kyllä edelleen ässäpokeri QB:llä, mutta ei millään vain jaksa edes ajatella sitä...outoa?

janux [06.07.2002 00:31:11]

#

hmphhh en oo koskaan saanu mitään suurempaa projektia valmiiksi aina keksii kesken projektia jotain siistimpää koodttavaks ja ajattelee että palaa myöhemmin sen entisen pariin vaikka sen jälkeen ei enää etes vilkase sen pelin sorsia

snakari [06.07.2002 21:06:32]

#

eikä muutenkaan sais koodista mitään selvää! :D

vaar [07.07.2002 01:29:27]

#

No eikse ole kivaa, että kaikilla on jotain tekemistä noiden projektien kanssa. Ei sillä ole väliä valmistuuko vai ei. Oppiihan siitäkin jotain, vaikka ei valmista tekelettä saa. Kivaa iltapuhdetta.

Pekka Kauppila [07.07.2002 21:35:04]

#

Onhan se tietenkin hyvää kun kokeilemalla oppii, mutta se on mahtavaa kun saa jonkin valmiiksi. Sellainen vaan on alkanut jo hieman ärsyttämään kun kerätään heti porukkaa tekemään jotain projektia ja sitten kun on asiaa hieman käsitelty ja idea suunniteltu valmiiksi, mutta sitten keksitään jo jotain uutta tekemistä.

(nimetön) [09.07.2002 09:43:11]

#

notulkaa kaikki putka gamessiin tekemää onkemispelijä , tehdään se ensteeksi huolella valmiiksi

vaar [09.07.2002 18:01:12]

#

Osmo voisi opetella ensiksi kirjottamaan huolella ennen kun alkaa tekemään peliä huolella;)

mikko [09.07.2002 18:24:29]

#

Mitä joutavia. Debuggeri on sitä varten.

(nimetön) [09.07.2002 22:09:53]

#

toisinaan onnvähän vaikeakirjoitella tietyistä-syistä mutta koodiaminä teenkinvast aavasti sitäkinhuolellisemmin että se on todella hyvää ---------- eihän se muuten edes keentyisi!!! HEH eikös vain

mutta voisikos Antti L...---... tehdä tänne ohjlemonitputkaan eri kehitys laueen projektinappilan taakse nimelle "PUTKA GAMES" ja winne kehityspympäristö

mikko [09.07.2002 22:45:36]

#

Osmo on tosimies ja tosimiehethän eivät näyttöä kaipaa?

(nimetön) [10.07.2002 00:06:56]

#

on Minulla Monitori mitätarkoitat mikkott

mikko [10.07.2002 00:16:34]

#

Enpä juuri mitään :)


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta