Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: QuickCam-nettikamerassa ongelmia

hunajavohveli [24.01.2004 19:59:34]

#

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä Logitechin huipputuotteesta? Välillä kaatuu, välillä ei suostu käynnistymään. Ja nyt tuli kyllä kaiken huippu:
Olin poistanut koko kameran ja asensin uudestaan. Asennusohjelma oli CD-levyllä tietty. No pistin CD:n asemaan ja käynnistin Setupin. No sitten kun viimein olin asettanut kaikki asennushakemistot ja muut ja painoin Install, niin sitten se ilmoitti, että "ei voida asentaa koska koneessa ei ole CD-asemaa"
Mietin vaan, että jos koneessa ei kerran ole CD-asemaa, niin missä se setuppi sitten kuvittelee sen asennus-CD:n olevan? :D
No sitten se pyysi XP:n asennus-CD:tä ja kun en löytänyt mistään, asennuksesta tuli puutteellinen ja nyt kameran asetukset ei toimi, että hurraa vaan Logitechille.
Onko kellään antaa minkäänlaisia neuvoja, jos sattumalta omistaisitte samanlaisen "kameran"?

remontti-reiska [24.01.2004 20:02:14]

#

No minulla on QuickCam Express, mutta en sitten tiiä... Asensitko kaikki ajurit? Aloititko lisää uusi laite ohjelmistolla?

hunajavohveli [25.01.2004 15:42:51]

#

En aloittanut "lisää uusi laite"-jutusta, koska kamerassa oli asennusohjelma, joka asensi (tai ainakin piti asentaa) kamera itsestään.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta