Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä Logitechin huipputuotteesta? Välillä kaatuu, välillä ei suostu käynnistymään. Ja nyt tuli kyllä kaiken huippu:
Olin poistanut koko kameran ja asensin uudestaan. Asennusohjelma oli CD-levyllä tietty. No pistin CD:n asemaan ja käynnistin Setupin. No sitten kun viimein olin asettanut kaikki asennushakemistot ja muut ja painoin Install, niin sitten se ilmoitti, että "ei voida asentaa koska koneessa ei ole CD-asemaa"
Mietin vaan, että jos koneessa ei kerran ole CD-asemaa, niin missä se setuppi sitten kuvittelee sen asennus-CD:n olevan? :D
No sitten se pyysi XP:n asennus-CD:tä ja kun en löytänyt mistään, asennuksesta tuli puutteellinen ja nyt kameran asetukset ei toimi, että hurraa vaan Logitechille.
Onko kellään antaa minkäänlaisia neuvoja, jos sattumalta omistaisitte samanlaisen "kameran"?
No minulla on QuickCam Express, mutta en sitten tiiä... Asensitko kaikki ajurit? Aloititko lisää uusi laite ohjelmistolla?
En aloittanut "lisää uusi laite"-jutusta, koska kamerassa oli asennusohjelma, joka asensi (tai ainakin piti asentaa) kamera itsestään.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.