Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Kilpailu

Putka Open 2025
Alkaa syyskuussa!

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: Kaipaatko ohjelmointi ideaa, tässä

peg [13.08.2025 12:33:01]

#

Appi kännyköille jolla voi estää tulevat puhelut maakoodin mukaan tai sallia puhelut maakoodin mukaan. itse haluaisin hylätä kaikki muut puhelut, mutta sallia suomesta, ruotsista ja espanjasta saapuvat puhelut.

Grez [13.08.2025 20:44:51]

#

Sinänsä olen siinä käsityksessä että noita appeja on jo olemassa. Jos joku lähtisi tekemään uutta, niin mikä siinä mahdollisesti olisi paremmin?

walkout_ [14.08.2025 05:50:10]

#

No Android-puhelimissa on jo valmiiksi toimintoja kuten minun Xiaomi 11T -matkapuhelimessa on tulevan puhelun jonka numeroa en ole tallantanut varoituskolmio joka tulee rekisteristä eli kun häriköksi luokiteltu puhelinmyyjä tai parintätoimisto soittaa niin tulee punaisen kolmion varoitussymbooli että häitikkö soittaa. Numeroita voi estää sitä mukaa kun puheluita tulee mutta tämä ei estä random-numerogenaraatosilla soittavia huijareita. Samoin pikavippimäisesten lainafirmojen SMS-viestit menee suoraan roskapostikansioon ja DNA-digiturva estää niissä olevat linkit.

Samoin kun Googlen tai jonkun muun tahon rekisterissä on raportoitu että numeton takana on jokin yirtys niin jos en ole erikseen tallentanut numeroa niin yrityksen nimi lukee soittajan nimessä.

Näitä toimintoja varten ei tarvitse hankkia mitään maksullista Appia.

Vastaus

Muista lukea kirjoitusohjeet.
Tietoa sivustosta