Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Koululaisten ja opiskelijoitten ohjeet nettiin ?

HannuTapio [27.10.2022 13:02:36]

#

Hei,

Hannu Pelisärö tässä, minä hallinnoin sivustoja täällä kotisuomessa, minulla on hieman ongelma että olen jo 52 vuotinen, ja minun viime koulutuksistani on aikaa, eikä lähipiirissä taida tällä hetkellä olla kattavaa tietoa.

Mutta, mitä neuvoja lapset ja nuoret saavat nettiä varten kouluissa, ja oppilaitoksissa.

Minulla on sivustoja joita rakennan 9 - 29 vuotisille.

Jos minä julkaisen pelieni videoita ja kuvia, niin, mitä minun tulee välttää ja miten minun kuuluisi esiintyä jotta olen oppilaitosten mukainen ?

Minkälaisen sävyn koulut neuvovat, että, on kunnollinen sivusto, voiko olla räikeää kehotusta käyttämään sivuja ja tulemaan kirjautumaan ?

Mitenkä hillitty minun pitää olla jotta olen koululaitosten mukainen, että, minulla ei ole sellaisia kohtia sivuillani, mitä koulut ovat neuvoneet, että, on alkeellista ja huonoa sivu ylläpitoa ja neuvoneet välttämään sellaisia sivuja ?

Minun ikäraja on 9 vuotiset ja siintä ylöspäin, tämä rajaa puhumistani sivustoillani paljon.

Olen harraste palvelu, en ole kaupallinen, minulla on tämä palveluni, olisi mukava tietää mitä ohjeita nuoret saavat nettiä varten :)..

Mitenkä voin käyttää värejä (valkoinen ja sininen ja musta), entä mitenkä sota kuvia voin laittaa sota aihe sivustoilleni.

En tässä ihan toiminta ohjeitta etsi, mutta, olisi kiva saada edes mielipiteitä, ja hieman tietää mitä oppilaitoksissa puhutaan nykyään.

Olisi ikävä jos peleissäni tai sivustoitteni etusivuilla tai videoissa / kuvissa, olisi jokin räikeä epäkohta koululaisten ja opiskelijoitten koulutus neuvoihin.

Kiitos,

:) :) :)

--

Metabolix [27.10.2022 16:08:12]

#

Kuten lehdestäkin saamme säännöllisesti lukea, huono suomen kieli ja aktiiviset kehotukset klikkaamiseen ovat tärkeimpiä ja selvimpiä huijaussivuston merkkejä. Sekä tietysti pankkitunnusten tai luottokortin pyytäminen ja erilaiset uhkaukset ("tilisi suljetaan, jos et välittömästi käy...").

HannuTapio [27.10.2022 18:40:35]

#

Ohjeita,

Tuo huono suomen kieli on kyllä silti vähän ilkeätä virallisesti laittaa syyksi hylätä / hylkiä sivustoja, täytyy silti muistaa että vaikka ihminen ei ole täysin kieliopillinen, ja suomenkieli on aika monimutkaista, voi hänellä silti olla muita kykyjä, ja on ihan oikeutettua, että, hän saa esittää näitä muita kykyjä, kuten grafiikka tai ohjelmointi tai ääni efektit tai musiikki tai urheilu.

:) :) :)

--

Teuro [28.10.2022 10:25:53]

#

Edelleen voit aivan hyvin pyytää sivuillesi oikolukua. Itse viestin sisältö on sinun tuottamaasi, mutta teksti on siistitty ja oikeinkirjoitusvirheet on korjattu. Toki samalla kannattaa ehdottomasti pyytää apua sivujen käytettävyyden parantamiseen. Nyt sivuja on täysin mahdotonta käyttää.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta