Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Koodaustaitoinen kaveri mukaan startuppiin

Sivun loppuun

Lisää_koodia [16.06.2022 16:57:59]

#

Löytyisikö täältä innokasta koodaria mukaan pian perustettavaan startuppiin, tulee osata tai ainakin olla halua ja kyvykkyyttä oppia ainakin osa seuraavista tekniikoista: Vue, JS(ES6+), Flutter, Dart, PHP, SQL ja CSS. Näillä olen rakentanut uuden verkkopalvelun ja se on nyt 80% valmis ja nyt etsin mukaan kaveria jatkamaan kehitystä ja ylläpitoa, itse siirryn hoitamaan myyntiä heti kun hän on päässyt vauhtiin.

Alkukuukausina paikka on palkaton työharjoittelu kunnes alamme saamaan tulovirtaa, joka pitäisi alkaa heti ensikuukausina. Valittava henkilö saa yrityksen perustamisvaiheessa pienen osuuden yrityksestä kiitoksena riskinotostaan ja mahdollisuuden pitkäaikaiseen uraan yrityksessä. Jos kiinnostuit, laita linkkiä CV:hin ja lähetä esittelyviesti numeroon 040 63 nolla 557 nolla, niin soitan ja kerron lisää.

walkout_ [26.06.2022 12:43:59]

#

Muuten hyvä mutta minun omasta mielestä on liian vaikea lähettää hakemusta TXT-vietsinä johonkin matkapuhelinnumeroon. Olisi peremi kun laittasin jonkun säkhöpostiositteen sellaisena ettei spämmirobotti saa mitään selvää, että kysessä on joku sähköpostiosoite.

noutti [26.06.2022 12:48:28]

#

Kuulostaa juuri siltä stackilta, sekä esittelyltä, jonka jokainen sennufullstackkoodari haluaa CV:nsä. Miten helvetissä olet saanut tuollaisen stackin aikaan? Miksi kukaan sennu oikeasti vaihtaisi turvallisen 5-6k palkkansa johonkin työharjoitteluun ja saisi jotain osakkeita kiiitokseksi? Koska osakkeista voi luopua? Mikä on liiketoimintamalli? SaaS?

walkout_ [26.06.2022 13:03:41]

#

noutti kirjoitti:

(26.06.2022 12:48:28): Kuulostaa juuri siltä stackilta, sekä...

Juu puhut aisaa. SaaS on sama kuin ASP, eli joko Software as a Service tai Application Service Provier. Eli tuttu ja turvallinen bisnesmalli jota ei tarvitse sen kummemmin selitää muille. Mutta jos ei saa osinkoja SaaS-palvelun myynnistä ja vielä tämä SaaS-palvelu ei sitten myykkään kunnolla niin Senior Full Stack -koodria kiinnosta, koska palkat ovat juuri se mitä sanot eli 5-6k / kk ja arkkitehdiää jopa 10k € / kk.

walkout_ [26.06.2022 13:19:01]

#

Lisäys eli SaaS-pavelussa yritään saada asiakkailta jatkuvaa kk-laskutusta tiettyn kk-veloitukseen joka on mielestä parempi liiketoimintamalli kuin määräaikaiset tuntityökoodausprojektit.

Lisää_koodia [05.08.2022 20:19:45]

#

Päivitys ilmoitukseen:
-Työ on 100% etänä (en asu itse edes Suomessa)
-Nykyinen järjestelmä on rakennettu Vue:lla, se käännetään Reactille
-Appien tekniikaksi on valittu React native (ei siis Flutter/Dart), joten Reactia tulee osata tai ainakin pystyä oppimaan nopeasti
-Flutter ja Dart unohdetaan, Reactilla mennään eteenpäin
-Nyt backendinä PHP+SQL, se vaihdetaan pian parempaan

Ala on räjähdysmäisesti kasvava kuuma ala juuri nyt, meidän on tarkoitus vallata niche osa markkinoista nopeasti EU maissa ja luultavimmin kilpailija ostaa meidät pois 3 vuoden kuluessa (tai oma IPO) jonka jälkeen sinun ei tarvitse koskaan miettiä töitä. Jos haluat tehdä rahat loppuelämäksi, laita hakemusta tulemaan. Hyviä hakemuksia on tullut, mutta nyt etsitään kaveria jolla on oikea asenne ja taidot kohdallaan.

noutti [05.08.2022 21:06:44]

#

Mikä on valuaatio? Miksi et hanki prototyyppiä omilla rahoillasi ja sen jälkeen hanki sijoittajia, jotta koodarille voisi maksaa rahaakin? Miksi techstacki vaihtui; vaihtuiko CTO?

walkout_ [06.08.2022 06:02:05]

#

noutti kirjoitti:

Mikä on valuaatio? Miksi et hanki prototyyppiä omilla rahoillasi ja sen jälkeen hanki sijoittajia, jotta koodarille voisi maksaa rahaakin? Miksi techstacki vaihtui; vaihtuiko CTO?

Minä olen tehnyt tällaisia asiakkan rahoilla, eli ne maksavat minulle pienen könttösumman protyypistä ja sitten palvelulle hommataan maksava asiakas eikä pääomasijoittajia ja näin saadaan heti tulorahoitus eikä mitään epävarmaa pääomasijoitusta. Lainan otto ei myös kannata (koska tämä voisi ajaa vain asiakkaan konkursiin ja sitten monilta loppuu työt kokonaan). Ja 2000 € ALV 0 % on minulle ihan ok korvaus prototyypistä. Asiakaan yritys on kuitenkin Oy ja sillä on valmiiksi 400k € liikevaihto vuodessa joka on tarkistettu Asiakastiedosta/Finderista. Ja kun maksava asiakas saadaan niin sopimus vaihdetaan tuntilaskulliseksi hintaan 50 € / tunti ALV 0 %.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta