Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Muropaketti.com sulkee MuroBBS-fooruminsa

qeijohanseon [12.04.2022 08:07:59]

#

Olisiko aika www.ohjelmointiputka.net-sivuston tehdä samoin?

Eiköhän putkan ainoalle aktiivikäyttäjälle, eli HannuTapiolle löydy toinen saitti jota spammata ja pikkuhiljaa kuristaa kuoliaaksi.

https://muropaketti.com/yleinen/murobbs-sulkeminen/

qeijo [14.04.2022 17:35:14]

#

Totta.

mpni [14.04.2022 21:53:25]

#

qeijo on aina valmis provosoimaan, kun foorumilla on vähänkin hiljaista. Jäitä hattuun.

walkout_ [15.04.2022 08:59:45]

#

Ohjelmoitniputkaa ei saa sulkea, koska se on nyt ainoa koodaamiseen liittyvä foormi Suomessa.

Antaa HannuTapion vaan spämmätä. Ei yhdestä spämmäristä niin paljon haitaa ole.

HannuTapio [24.04.2022 07:04:06]

#

Spämmiä,

En minä spämmää, minä olen Metabolixin kanssa sopina, toiminta mallin, jota noudatan.

Olen ihan luvan kanssa, kertomassa projektistani, tuolla projekti alueella.

Minä olen yksi niistä miehistä jotka yrittävät käynnistää kotimaisten netti lautapelien pelaamisen suominettiin, toivoisin vähän aikuisempaa otetta, keskusteluun lautapeleistäni.

:) :) :)

--

Metabolix [24.04.2022 07:27:57]

#

qeijo: Mitä hyötyä sulkemisesta olisi? Mutta ilomielin voidaan henkilökohtaisesti sinun osaltasi sulkea sivusto, jos haluat.

HannuTapio kirjoitti:

En minä spämmää, minä olen Metabolixin kanssa sopina, toiminta mallin, jota noudatan.

HannuTapio, oli kyllä puhe näin: "Tänne Ohjelmointiputkaan voisit mieluiten kirjoittaa vain isommat uutiset, esimerkiksi kun uusi peli on valmis tai kun tulee jokin muu iso muutos."

Nyt näyttää tulevan taas paljon viestejä sellaisesta säätämisestä ja suunnittelusta, joka ei näy käyttäjälle, ja lisäksi tarinaa ties mistä Hannun koronasta. Näistä voisit pitää ihan omalla sivustolla blogia. Uskon, että näin monen vuoden jälkeen kaikki kiinnostuneet ovat jo löytäneet sinne.

Pyytäisin myös, että et erikseen mainitse minua lautapelikeskustelussa, ettei tule väärinkäsityksiä, että tukisin jotenkin erityisesti projektia.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta