Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: PHP: Virheilmoitus Cannot use object of type stdClass as array

Sivun loppuun

walkout_ [10.11.2020 10:34:21]

#

Miksi tullee tällainen?

PHP Fatal error:  Uncaught Error: Cannot use object of type stdClass as array in

Lebe80 [10.11.2020 10:38:44]

#

Koska yrität käyttää oliota taulukkomuuttujana:

Eli et saa tehdä näin:

echo $foo["bar"];

Kun oikea tapa olisi näin:

echo $foo->bar;

walkout_ [10.11.2020 15:35:54]

#

Lebe80 kirjoitti:

Koska yrität käyttää oliota taulukkomuuttujana:

Eli et saa tehdä näin:

echo $foo["bar"];

Kun oikea tapa olisi näin:

echo $foo->bar;

Arvasin tämän. Mutta nyt on kyse tästä luokasta:
https://github.com/devgeniem/dustpress-starter-theme/blob/master/models/shared/middle-model.php

Minulla ei sitten ole mitään toimeksiantoa tekijältä vaan haluan opiskella Dustpressin muuten vaan, jos pääsis ees tekijä firmaan joskus tulevaisuudessa palkkatyöhön.

Eli luokka toimii ja hakee 10 ensimmäistä blogipostausta nomaalissa HTML5-käyttöliittymässä Wordpressissä mutta "Load more" -nappulaa kun painaa niin AJAX-post, lataus antaa Internal Server Errorin. Enkä ole muuttanut koodidia mitenkään. Muuta kuin tehhnyt oman Themen mallista. Olen asentanut Dustpress.js:n Node.js:n ja npm:n ja päittänyt Noden usiimpaan stable-versioon, jne.

The Alchemist [11.11.2020 05:50:45]

#

Tekijäfirmaan pääsy edellyttää kyllä kykyä osata debugata itsenäisesti, joten aloitapa sitten siitä. Voit paikantaa virheviestissä ilmoitetun luokan ja koodirivin lähdekoodista ja alkaa ihmetellä, miksei se toimi.

Kyse ei kyllä voi olla tuosta luokasta, koska sen koodissa ei käsitellä taulukoita sen paremmin kuin olioitakaan.

Lebe80 [11.11.2020 14:06:40]

#

walkout_ kirjoitti:

[lainaus "Lebe80"

Arvasin tämän. Mutta nyt on kyse tästä luokasta:
https://github.com/devgeniem/dustpress-starter-theme/blob/master/models/shared/middle-model.php

En tiedä miten nämä kaksi asiaa liittyy toisiinsa, varsinkaan, kun laittamassasi virheilmoituksesta tämä ei ilmene.

walkout_ [11.11.2020 18:11:38]

#

Lebe80 kirjoitti:

(11.11.2020 14:06:40): ”– –” En tiedä miten nämä kaksi asiaa liittyy...

Niin virheilmoituksessa oli kyllä viite toiseen tiedostoon, joka oli kopioitu Dustpress Starter Demo -teemasta. Se rivi missä oli juuri näin jostain syystä.

echo $foo["bar"];

Eikä näin:

echo $foo->bar;

Nyt kun korjasin tämän niin JSON-palaute kyllä tulee oikein JSON-tiedostona mutta sen sisältö ei ilmesty mihinkään ja antaa konsolissa tulee Cross Site Token virhe koska palaute on vain None ja siitä puutuu secure lisämuuttuja Node.js-moduulin kanssa js.cookie.js. Mutta tämä on vain varoitus, että Tokeeni estetään pian tämän takia.

Lebe80 [11.11.2020 21:39:26]

#

Ok.

walkout_ [16.11.2020 06:49:11]

#

Lebe80 kirjoitti:

Ok.

Itse koodissa ei ole mitään sellaista, minkä vuoksi tämä JSON-palaute ei mene mihinkään. JS-koodiassa eikä HTML5-koodissa. Kaikki on nyt oikein muutten kuin, että AJAX-kysely ei mene succees tai mihinkään muuhunkaan tilaan. Koska alert("Test!"); ei toimi kummassakaan error eikä success eikä edes failure-kohdassa.

Ja asiaan on mielestäni vastaus tässä: https://stackoverflow.com/questions/62862094/express-js-node-js-browsers-are-not-setting-cookie-when-secure-true-samesite

Lebe80 [16.11.2020 10:00:08]

#

walkout_ kirjoitti:

Itse koodissa ei ole mitään sellaista, minkä vuoksi tämä JSON-palaute ei mene mihinkään. ...

En tiedä miten tämä taas liittyy mitenkään, mihinkään.

walkout_ [16.11.2020 10:09:53]

#

Lebe80 kirjoitti:

walkout_ kirjoitti:

Itse koodissa ei ole mitään sellaista, minkä vuoksi tämä JSON-palaute ei mene mihinkään. ...

En tiedä miten tämä taas liittyy mitenkään, mihinkään.

No kuitekin katsoin kosolissa, että Node.js-moduuleissa kaikki menee Error-exectpioniin.

Ja kyllä tämä evästekkin luodaan missä se tokeeni on.

Node-moduulit näyttävät olevan eri osoitteessa kuin itse sivustoni on.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta