Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Nextjs

E1ss [07.02.2020 17:20:32]

#

Olen tällähetkellä työskentelemässä yhdessä startupissa ja eteemme on tullut kysymys että pitäisikö meidän käyttää nextjsää react nettisivussamme. Ajattelin että voisin täältä vähän kuulla hyviä ja huonoja puolia jotta pystyisimme tekemään paremman lopullisen päätöksen. Sanoisin että suurin hyöty jota uskomme siitä saavan on SEO mutta kysymys on että onko se ajan arvoinen. SEO on todennäköisesti meille tärkeä käyttäjien tulonlähde.

Tällä hetkellä koodia on jo aika paljon joten se onkin ollut iso kysymys että onko se sen arvoinen. En tunne kovin hyvin nextjs mutta olen kuullut että siinä olisi jonkun verran työtä muokata koodimme sille sopivaksi. Olemme myös nyt aika ylityöllistettyjä joten pyrimme prioritisoimaan kaikki tehtävät. Itse olen miettinyt siltä kannalta että jos tämä työ ei vaikeudu huomattavasti ajan kuluessa kun meille kertyy lisää koodia sen voisi jättää myöhemmäksi. Jos taas se on välttämättömyys että pääsee edes Googlen tuloksiin ja sen lisääminen vaikeutuu huomattavasti lisä koodin myötä sitten se pitäisi varmaan tehdä nyt heti.

Eli arvostaisin jos viitsitte laittaa hyviä ja huonoja puolia ja ehkä jotain kokemuksia. Olen etsinyt netistä näitä aika paljon mutta täällä tuntuu olevan aina hyviä kommennteja niin ajattelin kysyä.

noutti [11.02.2020 13:24:32]

#

NextJS vaatii toden totta jonkun verran refaktorointia. Esimerkiksi jos iskette jotain window kuunteluita niin ne kaikki pitää korjailla. Jos teillä on kiire niin käyttäkää Reactia oikein niin Google, Bing, Duckduckgo ja vastaavat osaavat kyllä handlata onepage applicationit.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta