Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: Java, JavaScript: TCP yhteys katkeaa websockettiin ?

HannuTapio [27.06.2019 19:08:04]

#

Hei,

Minulla on linux palvelin jossa java palvelin ohjelma server socketin kanssa.

Tämä on siis palvelimessa, ja minulla on vielä palvelimessa javascript asiakasohjelma, josta yhteys tähän palvelimen java server sockettiin, ongelmana on että kun tietokoneen modeemi käyttää linjaa jonkin muun ohjelman kanssa, kuten ison virus turva päivityksen taikka ihan normi linux / windows päivityksen downloadaamisessa, niin, ongelma on että tämä javascript websocket yhteys aina joskus, ei usein, mutta, aina joskus, niin, katkeaa tähän palvelimen java server socket sockettiin ?

Miksi websocket yhteys harvoin katkeaa, kun verkko on käytössä myös muilla ohjelmilla ?

Onko jotain TCP asetuksia joita olisi hyvä säätää Java puolella, voiko TCP yhteyden luotettavuutta lisätä jollain asetuksilla, minä muistan että joskus olen testannut jotakin säätöä jossa päätettiin linja nopeudesta ja luotettavuudesta ja jostain viiveistä, en muista tarkkaan ?

:) :) :)

Lisäys.
Minulla on myös toinen ongelma, että, harvoin käy niin, että java server socket ei accept(), uutta websocket yhteyttä ?

Onko tämä ihan tavallista, vielä nyky teknologialla ?

--

The Alchemist [28.06.2019 04:33:59]

#

Sen sun asiakasohjelmasi koodi on ollut sellaista paskaa, ettei olisi ihme, jos vika katkeiluun on niissä käsittämättömissä sleepeissä ja muissa venkoiluissa.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta