Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: WordPress ja spämmi

walkout_ [25.05.2019 14:55:39]

#

Minulla on sellainen ongelma tekemilläni WordPress-sivuilla että lääkemainosspämmiä tulee melkein joka päivä vaikka sivuston kommentointiosiot ovat suojattu 2 eri Capchalla.

Tähän ei kait ole ratkaisua koska nämä spämmäjät ovat tietenkin ihmisiä eikä robotteja?

vesikuusi [25.05.2019 20:10:04]

#

Onko sinulla käytössä joku anti-spam plugari esim. Akismet?

walkout_ [26.05.2019 04:04:34]

#

Google ReCaptcha ja vielä erillinen Captcha sen lisäksi.

Siis spämmit tulee lähinnä Wordpress-sivujen ja blogipostausten kommentointiosioihin ja ne menee aluksi moderointiin eli eivät näy julkisesti kenellekkään mutta minun täyttyy käydä aina laittamassa ne moderoinnissa spämmiin.

Metabolix [26.05.2019 04:37:26]

#

Ainakin kotisivullasi i4ware.fi voisi auttaa, jos edes tarkastaisit, onko reCAPTCHA täytetty. Nyt lomakkeen voi lähettää ilman sitä, ja laskutehtävä taas on botille helppo nakki.

walkout_ [26.05.2019 07:53:41]

#

Testasin, että jos reCAPTCHA ei ole teytetty niin se antaa lähettää lomakkeen ilman mitään virheilmoitusta mutta kuitenkaan kommetti ei tallennu näin tietokantaan.

Lisäys: Akismet maksaa liikaa per kk, koska minulla on multisiteasennus ja minulla on valmiiksi palvelin kulut koska on kaksi virtuaalipalvelinta, yksi leasing-sopimus, jne. Pienistä puroista syntyy joki jotean kk-maksullisia juttuja ei voi ottaa liikaa.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta