Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Javascript ja html5 - offscreen canvas ei piirry, tyhjä kuva ?

HannuTapio [01.02.2019 15:45:23]

#

Hei,

Minulla on javascript ja html5 application.

Tässä apissa on offscreen canvaksia, jotka on piirretty beginpath käskyllä ja sitten käsitelty saturation / brightness arvoilla.

Kuvat piirtyvät oikein google ja opera ja firefox selaimissa, mutta, eivät ipadissa, iphonessa, eikä ms edgessä ?

En osaa tietää mikä voi olla ongelma, vai voiko olla jokin muu ongelma, kuten offscreen canvaksen luominen ? Voiko canvaksen luomisessa olla viiveitä, eri selaimissa ?

:) :) :)

--

Metabolix [02.02.2019 00:50:56]

#

OffscreenCanvas on uusi ominaisuus. Kuten netistä hyvin selviää, tällä hetkellä OffscreenCanvas toimii suoraan vain Chromessa ja Operassa, ja käyttäjä voi ottaa sen käyttöön Firefoxissa. Sen sijaan muissa yleisissä selaimissa sitä ei ole vielä. Eli vika on varmaan tässä.

HannuTapio [03.02.2019 23:18:03]

#

Canvas,

Kiitos vastauksesta, mutta, ei ole ihan noin helppo oikea vastaus.

Minulla toimii offscreen canvaksena kaikki ne canvakset jotka on ensin luotu ja sitten niitten päälle on piirretty kuva.

Minulla sitten taasen ei toimi nämä canvakset jotka ensin luon ja sitten rakennan vektori grafiikalla niihin kuvaa.

Mutta, tuo linkin kaavio sen varmaankin kertoo, että, ei ihan vielä tänä vuonna taida toimia tuo canvas kokonaan, minä vaan mietin voisiko sen jollain tweakilla saada toimimaan.


Kiitos,

--

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta