Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Lua oppilaan keskustelu alue

lexathedj [28.10.2018 12:42:41]

#

tässä on siis Lua oppilaan keskustelu alue kommentoikaa minulle tästä koodivinkki sarjasta tässä keskustelu aulella, jos pitää korjata tähön sarjaan liityvää, niin kommentoikaa rauhassa.

groovyb [28.10.2018 14:24:31]

#

täh?
siis oliko sulla joku kysymys vai mistä tässä ollaan keskustelemassa?

haluat että tässä ketjussa keskustellaan jos pitää korjata joku juttu mistä?

walkout_ [28.10.2018 16:42:14]

#

Siis haluatko nyt, että tämä olisi joku yleinen topic, jossa on tarkoitus keskustella LUA-ohjelmointikielestä? Ja haluat muiden laittavan tänne koodivinkkejä?

lexathedj [28.10.2018 17:21:40]

#

en halua muiden koodivinkkejä ollenkaan vaan etsin itse

Metabolix [28.10.2018 18:18:48]

#

Sinun lua-vinkistäsi ei tule tähän keskustelua, koska vinkki hylättiin. Sinun pitää ensin opetella oikeasti hyväksi ohjelmoijaksi, ja vasta sitten voit yrittää opettaa muille.

The Alchemist [28.10.2018 18:50:17]

#

Tuskin tarvitsee olla edes kovin hyvä mutta jos kysyy yhdessä ketjussa opiskelumateriaalia kielen alkeille, niin aivan varmasti taidot eivät riitä postaamaan samaan aikaan samalla kielellä tehtyä työnäytettä.

Reilu kymmenrivinen täysin geneerinen koodinpätkä ei myöskään kelpaa projektiksi, joten voisit lopettaa kokolailla roskan postaamisen palstalle muutenkin. Keskity nyt siihen, että saat jotain otetta valitsemiisi työkaluihin ja unohda kokonaan se, että tekisit muka levitykseen sopivaa, muille hyödyllistä koodia. Kysy apua konkreettisiin ongelmiin äläkä lauo täyttä paskaa tunnin välein.

Python lienee kaikin puolin parempi valinta sulle ensimmäiseksi ohjelmointikieleksi. Joka tapauksessa on täysin väärä strategia yrittää opiskella useampaa kieltä rinnakkain, kun tuskin ymmärrät edes yleisimpien ohjelmointikielten (yhteisiä) peruskäsitteitä.

Vähän alkaa jo houkutella tuo ignore-toiminto (jos löytäisin sen), mutta mulla on sentään vähän enemmän itsekuria kuin jollain Grezillä...

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta