Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Assembly 2018 - kuka menee ?

Sivun loppuun

HannuTapio [01.08.2018 21:44:23]

#

Moi,

Moi Hannu tässä, onko kukaan menossa Assembly 2018 tapahtumaan, minä teen tarjouksen, että, jos joku voisi pelata itse taikka esitellä muille, minun "ilmojein pilotit 1917" ja "meteori pilotit 2312" lautapelejäni.

Olisi mukava jos assyllä muutama pilotit peli pelattaisiin :D :D :D

IP ja MP ovat live linja lautapelejäni.


Lautapelini ovat täällä - http://www.hannunpilotit.com

Jee Jee Jee ..

--

Grez [02.08.2018 07:08:10]

#

Niin mikäs se tarjous on? Niin-osa puuttuu.

Lebe80 [02.08.2018 09:53:47]

#

[how-do-you-do-fellow-kids.gif]

HannuTapio [02.08.2018 15:39:36]

#

Asiaton viestintä,

Minä alan mahdollisesti ilmoittamaan Pete ja Lebe80 nimimerkkejä nettipoliisille.

Saadaan asiallinen sävy palautettua :)

Mutta, minä ilmoitan nyt heti foorumin ylläpidolle että tulen jatkuvasti kiusatuksi _Pete_ ja Lebe80 nimimerkkien kautta, en sitten tiedä ovatko he niitä venäjä mielisiä jotka eivät halua muutosta suomeen, mutta, sivustojeni kaltaisia tulee lisää myös jatkossa, ja ihmiset muuttuvat kannattamaan natoa ja euta, kun nato ja eu tälläiset mahdollistavat, venäjä ja neuvostoliitto eivät tälläistä mahdollista taikka mahdollistaneet.

--

groovyb [02.08.2018 16:34:47]

#

Ilmoitan nettipoliisille että sinä lietsot täällä vihapuhetta kokonaista kansanryhmää vastaan (venäläisiä).

https://blogi.poliisi.fi/vihapuhe-viharikokset-ja-rikokseen-kehottaminen/

HannuTapio [02.08.2018 16:44:21]

#

Venäläiset,

Minun sävy oli puhua politiikasta jota v. ajaa / ajanut, ei ole mitään sävyä minulla v:n kansanryhmää kohtaan.

Tarkkuutta nyt vähän jätkät, Jessikka Aro puhuu näistä netti trolleista, minä en tiedä olenko minä joutuna sellaisten kohteeksi, jotkut suomalaiset edustavat sitä vanhaa ajattelu tapaa jota oli koiviston - kekkosen kaudella, taikka jopa ennen.

Minun sivustoni edustavat politiikkaa mitä EU ja NATO tukee, se ei välttämättä miellytä kaikkia suomessa.

--

groovyb [02.08.2018 17:39:17]

#

Jokatapauksessa, tämä ei ole paikka poliittiselle keskustelulle. Voit pitää mielipiteesi ominasi.

HannuTapio [02.08.2018 18:07:53]

#

Ok,

Mutta, minä ilmoitan nyt ylläpidolle että nimimerkit _PETE_ ja Lebe80 kiusaavat minua, ja mahdollisesti myös groobyb, en hänestä vielä ole täysin selvillä.

Minä käännyn mahdollisesti nettipoliisin puoleen nimimerkkien kohdalla, kaikkien kolmen, kaikilla kolmella on mahdollisesti elokuva/peli/musiikki piratismia, he eivät osaa ymmärtää tärkeitä tunteita mitä voi olla kun eri ihmiset rakentavat nettiin jotakin uutta, jotakin mitä ei koskaan aiemmin ole ollut.

:)

Ilmoitin nyt sitten ylläpidolle, ja pyydän kevyttä apua heitä kolme koskien, minua kiusataan.

Kaikki kolme ajoittain pyrkivät vääristämään mitä puhun taikka jopa ajoittain estämään pitämästä viesteistäni, lyhyesti kirjattuna, he kiusaavat minua.

Minun tietojeni mukaan kiusaaminen pitää ottaa vakavasti.

--

groovyb [02.08.2018 19:03:45]

#

Nyt on erittäin huvittavaa kyllä.

Lebe tuossa yläpuolella heitti mielestäni hyvän meemin kuvaamassa sitä, jos vanhempi ihminen on assyillä jotain nettisaittia kehumassa. juuri tuolta se näyttäisi. siellä on keski-ikä varmaan 16 vuotta, se ei ehkä tälläisille 3-4 kymppisille ole se oikea paikka. (https://yksityisille.hub.elisa.fi/assembly-summer-opas-vanhemmille-ensikertalaisille)

Mutta nyt puolestani riittää, ylläpidolle suosittelen mahdollisuutta jättää jotkut langat tai käyttäjät ignoreen, jolloin näiden kommentteja / viestejä ei näe lainkaan. Itse ottaisin tämän välittömästi käyttöön.

HannuTapio [02.08.2018 20:56:38]

#

Nyt on erittäin huvittavaa kyllä,

Hannu Särö on netti lautapelisuunnittelija ja taiteilija ja keksijä, joka aikoo ylläpitää suomen suurimmat netti lautapelejä sivustot, nämä sivustot 2 - 5 vuoden sisään, hänen sivustojensa lautapelit ovat suunnattu lähinnä 10 - 29 vuotisille, nämä ensimmäiset lautapelit ip1917 ja mp2312 ovat suunnattu 10 - 17 vuotisille.

Hannu Särö suuntaa sekä hänen omilla sivustoillaansa että myös foorumeilla joilla hän on, osin viestejä ja kuvia ja videoita 10 - 29 vuotisille.

Hannu Särö on viestintäviraston, tietosuojan ja kulttuuriministerin tiedossa oleva henkilö, ja ymmärtääkseni mainitut ainakin osin tukevat minua, voitte itse kysyä heiltä, suomessa ei ole toista tälläistä sivusto rypästä ja minulla on ministeri tason tuki ja lupa rakentaa sivustot, näin minulle on ilmoitettu.

Hannu on alkoholiton, savuton ja huumeeton, ja urheilee säännöllisesti ja on kaartin sotilaspoliisi, ja vielä yleisesti tärkeät lukuaineet korkeammilla lukio arvosanoilla, mitä nämä jotka minua kiusaavat.

Hannun sivustoilla on virallista tukea, ja näin ollen myös hänen esittämillä foorumi viesteillä ja kuvilla on virallista tukea, kulttuuri ministerin tuki ymmärtääkseni, minä en saanut tietää kuka ministereistä antoi tuen, mutta, minulle ilmoitettiin että minulla ja sivustoilla on ministeri tason tuki, eli nämä viestit ja kuvat joita luette ja katsotte eri foorumeilla, niin, niillä on ministeri tason tuki, suomessa ei ole toisia sivustoja, mutta, hallinta silti taitaa toivoa tälläisiä sivustoja suomeen.

:)

Sen lisäksi minä ilmoitan tässä groobyb _Pete_ ja Lebe80 nimimerkeille, että, minä olen kaartin sotilaspoliisi, olen euroopan unionin alueella toimiva sotilas poliisi viranomainen, EU:ssa on laki, kun poliisi on ilmoittanut että on poliisi henkilölle, henkilön täytyy tämän jälkeen ymmärtää että kommunikoi poliisin kanssa.

groovyb ja _Pete_ ja Lebe80 joutuvat tästä lähtein ymmärtämään että puhuvat poliisi henkilölle, kun puhuvat minun kanssani, toisin sanoen olemaan kunnioittavia.

Kyseessä on EU laki, minä olen kunnioittava muita kohtaan, kiitos, kun te olette myös kunnioittava minua kohtaan.

--

Lebe80 [03.08.2018 08:54:01]

#

Jos katsot kiusaamiseksi jatkuvat kehoitusparannukset, niin olkaa hyvä vain.

_Pete_ [03.08.2018 09:11:01]

#

HannuTapio kirjoitti:

(02.08.2018 20:56:38): Nyt on erittäin huvittavaa kyllä, ...

Nyt kannattaa olla tarkkana näiden syytöksien kanssa. Voit kohta olla oikeudessa kunnianloukkauksessa kun väität perättömiä asioita eri ihmisistä. Mitähän ne EU tuomio-oikeudessa sanoisivat jos tämä kuuluisa tapaus tulisi tutkittavaksi ?

Lebe80 [03.08.2018 09:27:34]

#

Itsekin ymmärrän, jos tämä olisi ihan oikeaa kiusaamista, mutta jos olet ohjelmointifoorumilla, ja kommentit pääsääntöisesti on keskittyneet juuri teknologiasi kehittämiseen (koska valehtelematta, se ei ole kovinkaan tasokkaasti tehty).

Kritiikistä ei pidä vetää hernettä nenään, vaan siitä pitää ottaa opiksi.

edit:
Oikeaa kiusaamista olen foorumeilla nähnyt, jossa on menty ihan henkilökohtaisuuksiin asti. Osa käyttäjistä on myös uhkaillut vetävänsä ihan nekkuun.

Sen sijaan sinuun kohdistuva "kiusaaminen" ei ole kiusaamista nähnytkään.


Mutta voin jättää jatkossa kaikki aiheesi huomioimatta.

groovyb [03.08.2018 09:46:32]

#

Noh, ensinnäkin sotilaspoliisi ei ole poliisiviranomainen, vaan toimivat heille lähinnä virka-apuna pyydettäessä. ja tämä tietenkin koskee palveluksessa tai virkasuhteessa olevia sotilaspoliiseja, ei reservissä olevia. Noh, se siitä.

Sinun tulisi ymmärtää ohjelmointikulttuuria myös. Ohjelmoinnin piirissä ollaan kärkkäitä, ja tartutaan voimakkaasti asioihin jotka on tehty väärin. Se, että sinä et ymmärrä millainen kulttuuri ohjelmoijien välillä on, ei tee siitä kiusaamista. Sinua on oikeasti yritetty auttaa, mutta jätät kaikki huomioimatta. Tästä syystä sinuun ollaan tympäydytty; Pyydät neuvoja ja haluat palautetta sivustostasi, mutta vain positiivista. Ei se niin mene. Jos sinulle annetaan rehellistä palautetta, kuten on annettu, se pitäisi ottaa rakentavasti vastaan.

Kun katsotaan ketjujesi historiaa, voinet itsekin huomata, että rakentava palaute on muuttunut suoraksi palautteeksi omista toimistasi johtuen. Tästä et voi syyttää kuin itseäsi. Mikäli rehelliset ja suorat palautteet eivät kelpaa, suosittelen että siirrät keskustelun muualle, missä ihmiset eivät ole oppineet koodinlaatuasi tuntemaan. Siellä ehkä saat sellaista palautetta mitä haluat, kunhan pidät visusti piilossa sen, miten huonosti olet softasi koodannut. ja nettisivut.

Myös se miten käyttäydyt aiheuttaa triggeröintiä. Kolmannessa persoonassa puhuen, ja itsesi voimakkaasti jalustalle nostamien. Ei, sinä et ole ohjelmointipiirissä edes aloittelija. Aloittelijat kuuntelevat seniorikoodareja ja koittavat oppia paremmaksi. Sinä et sitä tee. Tai tämä taiteilijahömpötys. Toki huonokin taide on taidetta, mutta tämä antaa taas kerran kuvan missä kuvittelet kokonaisuutesi olevan jotenkin erikoinen.

Suurin osa meistä on tehnyt PALJON isompia kokonaisuuksia niin isoille firmoille, kunnille, valtioille kuin keskisuurille yrityksillekin. Se että väheksyt osaamistamme, on vain todella raivostuttavaa. Nostat itsesi jalustalle foorumilla, missä 99% muista on osaavampia kuin sinä kaikilla ohjelmoinnin osa-alueilla.

_Pete_ [03.08.2018 09:52:21]

#

groovyb kirjoitti:

(03.08.2018 09:46:32): Noh, ensinnäkin soti­las­po­liisi ei ole...

Tyypillinen hihhuli: Meidän hihhulismi on parempaa kuin muiden, muut joutaa helvettiin.

HannuTapio [03.08.2018 10:11:44]

#

Koodinlaatu,

Mitä vikaa minun koodissani on ?

Ja kiusaamista on kun pyrkii rakentamaan toisesta kuvaa, että, tämä kiroilee, tuo _Pete_ on mennyt jo sen rajan yli, minä en kiroile kun käytän foorumeita.

groovyb, minä olen toistuvasti kertonut että olen aloittelija ja olen jopa kirjannut mitä ohjelmointi tapaa käytän kun koodaan, minun ohjelmointi idea on tosi yksinkertainen ->

osaan seuraavat ->

if else
drawkuva
draw eri grafiikat rect, ellipse, line, fill ja draw.
taulukot, [] [][] ja [][][], muuta en tarvitse.
TCP, hiiri, näppis.

sitten vain vertailen kuvien etäisyyksiä ja taulukoitten sisältöjä, mitään muuta ohjelmointi ideaa minulla ei tässä projektissa tarvitse olla.

Sen lisäksi minä jälleen pyydän että ette vertaa minun projektiani maksimaalisiin kaupallisiin mahdollisuuksiin, vaan niihin sivustoihin mitä löytyy google free boardgames, sivustoni on laadukas ja muutaman vuoden sisään mahdollisesti suomen paras.

--

Spyro [03.08.2018 11:13:13]

#

Hannu, jos kysyt neuvoja miten asioita voi tai kannattaa tehdä, mutta et pääsääntöisesti niitä kuuntele niin miksi edes kysyt? Jos kyse on siitä, ettet ymmärrä jotakin ehdotettua asiaa niin voit kysyä tarkennusta. Yleensä neuvon antanut ihminen viitsii myös avata sitä paremmin tai vähintään ohjata dokumentaatioon josta kyseiseen asiaan voi paremmin perehtyä.

Kuten näissä ketjuissa on jo moneen kertaan todettu, kukaan ei oleta että yksittäisen ohjelmointiharrastajan projekti olisi yhtä laaja kuin iso kaupallinen tai laaja vapaaehtoisvoimin toteutettu. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettetkö voisi käyttää samoja hyväksi havaittuja tekniikoita ja käytäntöjä omassa projektissasi. Omalla tyylillä koodaamisesta (mitä ikinä se sitten onkaan) ei ole hyötyä, jos se johtaa siihen että omaksut huonoja tapoja ja käytäntöjä. Aloittelevan ohjelmoijan kannattaa nimenomaan ensin opetella yleisesti hyväksi todettuja asioita ja kokemuksen karttuessa alkaa niitä soveltamaan - ei toisinpäin.

Sanot myös, että sivustosi kehittyy muutamassa vuodessa mahdollisesti Suomen parhaaksi. No mikäs siinä, mutta se edellyttää sitä että kehityt ohjelmoijana ja sitä kautta kehität sivujasi teknisesti paremmiksi kuin olemassaolevat ovat. Muuten suattaapi jäädä yritykseksi.

_Pete_ [03.08.2018 11:32:56]

#

Sanon tähän nyt vielä että yllä on hyvin ilmaistu kptzkp ongelmat.
Fobbaa peläten en uskalla urosaroa kiusata.

Urosaro: muistatko kun ensimmäistä kertaa esittelit täällä projektisi niin tarjoiduin tekemään ilmaiseksi ammattilaisen code reviewiä? Tarjous on edelleen voimassa...

HannuTapio [03.08.2018 15:22:05]

#

Ohjelmointi tavat,

En koe mitään syytä kehittyä ohjelmoijana, olen lautapelisuunnittelija, en ole ohjelmoija ollenkaan, minun ohjelmointi tapani ovat alkeellisia, mutta, ne ovat toimivia minun omiin valintoihini.

En löydä syytä parantaa koodiani, koodi on ihan ok ja hyvä, koodini on yksinkertaista, mutta, kaikki lautapelit toimivat ilman virheilmoituksia.

--

Toinen jos minusta tulee yksi suuri sivusto suomeen, niin, minun sivustoni paremmuus ja suuruus johtuu peleistäni, ei koodista taikka menujen kuluista, minun pelini ovat ne jotka tekevät tai eivät tee minusta parempaa taikka suurempaa, mitä muut sählääjät.

Ja minun pelini ovat tällä hetkellä sellaisia, mitä ei suomi ole koskaan ennen nähnyt tässä muodossa, toivon että vuoden - puolen vuoden sisään, minulla on täysin toimivat sivustot joissa on yli 30 - 40 laadukasta netti lautapeliä, kun näin sitten on niin toivon että jokin julkisuus taho noteeraisi pienillä uutisilla sivustojani sitten.

Tällä hetkellä on eri pelejä 28 kappaletta, joista 2 on live linja pelejä, kirjaan tällä hetkellä POv300+ versiota ja kun se on valmis, liitän lautapelisivusto.com pelit live ja tallenne toimintoon mukaan.

:) :) :)

--

Spyro [03.08.2018 17:52:20]

#

Jos haluat vain suunnitella lautapelejä etkä ohjelmoida, niin sitten kannattaa etsiä joku tuttu tai muuten innokas ohjelmoimaan sun suunnitelmien mukaan pelilogiikka ja kehittämään sivustoa. Jos taas haluat myös itse koodata pelisi ja muun sivuston, niin silloin sä myös olet ohjelmoija.

HannuTapio kirjoitti:

En löydä syytä parantaa koodiani, koodi on ihan ok ja hyvä, koodini on yksinkertaista, mutta, kaikki lautapelit toimivat ilman virheilmoituksia.

Mielestäni aika vaarallinen lähtökohta. Koodia voi aina parantaa jollakin tavalla. Joko korjaamalla bugeja, parantamalla suorituskykyä tai muokata geneerisemmäksi / spesifimmäksi tilanteen mukaan. Virheilmoitusten puute ei ole tae siitä etteikö koodissa olisi bugeja, virheilmoitukset kun tuppaavat olemaan osa hallittua virheenkäsittelyä. Entäs sellaiset virhetilanteet joihin et ole varautunut?

Jotta pelisivustostasi tulisi Suomen suosituin, ei riitä että pelisi olisivat paperilla miten hyviä tahansa jos toteutus ja sivuston toiminta muuten haittaa käyttökokemusta.

HannuTapio [03.08.2018 18:28:10]

#

Koodi,

Eh, minulla on aika monta sivustoa, mutta, tämä koodi määrä ja koodi kulku on melko kevyttä, ei ole suuria koodi kokonaisuuksia.

Minulla on tämä AOv500+ ja siinä on kirjastot, sen lisäksi minulla on koodina vain cpelit.js file (+1 ihan kevyt file), joissa pelaaminen käytännössä tapahtuu.

Tämä kaikki mitä minulla on taitaa olla huisan kevyempää mitä luulettekaan.

JS koodin kulussa ei juuri ole optimointi mahdollisuuksia, mitä en ole jo käyttänä, ja palvelinohjelma on ainoa järkevä koodi kokonaisuus jota tarvitsee optimoida ajatuksella.

:) :) :)

Ohjelman kulku menuissa on tällä hetkellä ihan ok, mutta, ei ihan vielä täysin valmiina.

Minun koko koodaus idea todella on seuraava -

if else ja for.
drawimage rect ellipse line text ja fill draw.
arrays [] [][] ja [][][].
TCP, hiiri, näppis.

Mitään muuta en tarvitse, vain kuvien koordinaattien vertaamista ja taulukoitten sisällön vertaamista.

Jos olen joskus suomen suosituin, niin, siihen isona osana vaikuttaa kyllä tämä koto suomen lautapeli negatiivisuus, meillä ei kertakaikkiaan ole tälläisiä sivustoja, ihan harva on uskaltana tuoda esiin omia sivujaansa, tämä on minusta vähän sääli, sillä en itse ole kaupallisuudesta tässä mukana, vaan olen henkilö joka haluaa rakentaa laudalle kivoja tilanteita ja sitten tarjota niitä tilanteita muille, toivoisin kovasti useita muita hobby boardgames indieitä, jotka tekisivät samoin, mutta, ei sellaisia vielä 2018 juuri ole.

--

groovyb [03.08.2018 18:59:44]

#

En usko että ketään kiinnostaa lautapelit sivustona, kaikkia kiinnostaa vaan koodi teki se sitten mitä tahansa. Siksi tuo ”minun sivustostani tulee mahtava” ei merkkaa kenellekään mitään. Sama asia jos viet autosta jota olet suunnitellut moottorin moottorikorjaukseen. Ei heitä kiinnosta autosi, vaan se moottori. ihan turhaan jaksat paasata lautapelisivustostasi, se on sivuseikka. Ainoastaan tekninen osio on asia joka kiinnostaa.

HannuTapio [03.08.2018 19:22:17]

#

Projekti,

Projekti sana sisältää koodin lisäksi toki myös projektin kehittymisen ja esillä pidon, tämä aihe tässä projekti osiossa on siis projektit, eikä projektin koodi.

Aiheena on projekti ja tämä sisältää koodin, projektin kehittymisen ja valmistumisen ja myös projektin ylläpitoa, jne..

Tuon projektit keskustelu alueen aihe ei ole koodaus, vaan projektit, nuo muut alueet ovat keskittyneet koodaukseen enemmän.

--

groovyb [03.08.2018 20:52:24]

#

Ei se tarkoita silti että projektisi kiinnostaa, verrattuna siihen itse tekniikkaan. Tekniikasta kysyt, tekniikasta vastataan. Vähemmän on tullut kommentteja aihealueeseen tai projektiin yleisellä tasolla, pääosin tekniikasta. kuten varmasti olet itsekin huomannut.

HannuTapio [04.08.2018 00:22:48]

#

Tekniikka,

Mitä pidät tekniikkana ? jokin koodin osa alue, vaiko koko ohjelman kulku, vai mitä ? Lautapelien sääntöjä ?

Olen lukio tason henkilö, ei minulla ole mitään erikoisia tekniikoita :).

--

groovyb [04.08.2018 03:35:23]

#

Tekniikka tarkoittaa siis lähdekoodia tässä tapauksessa tai siihen viittaavia kysymyksiä. Sitä me ohjelmoijat katsomme ja siihen otamme kantaa. Siihen viittaa vähän foorumin nimikin. Kaikki muu on enemmän tai vähemmän jargonia.

Et tainnut ottaa tästä pointtia vielä. Eli. Tuo kaikki höpötys kolmannessa persoonassa, itsensä kehuminen, projektin kehuminen jne on aivan turhaa. Joo sulla on projekti, hieno homma. Se riittää. Jatkossa koita keskittyä enemmän kysymyksiin pelkästä teknisestä puolesta (koodista) ja jätä tuo kaikki muu höpötys pois. (Projektit -osiossa toki voi noita kuulumisiakin vaihtaa, mutta keskity siihen mikä on muuttunut)

Ja kun saat hyviä neuvoja, niitä kannattaa noudattaa, eikä vaan päättää että minä teen toisin. Älä tee toisin, vaan tee kuten osaavammat sinua neuvoo. Se on silti ihan omaa koodiasi.

Annan esimerkin huonosta viestistä joka vain enemmänkin ärsyttää:

Groovyb on ohjelmointitaiteilija, joka tähtää maailman parhaaksi koodaajaksi imeytyskenttäalgoritmillaan. Suomessa ei ole vastaavia kokonaisuuksia, olen indie-hobby-imeytyskenttäohjelmoija-taiteilija.

Miten saan laskettua pinta-aloja koodissa, jos käytössä on C#.

Tässä turhaa oli kohdat:

lainaus:

Groovyb on ohjelmointitaiteilija, joka tähtää maailman parhaaksi koodaajaksi imeytyskenttäalgoritmillaan. Suomessa ei ole vastaavia kokonaisuuksia, olen indie-hobby-imeytyskenttäohjelmoija-taiteilija.

ja ainut järkevä kohta:

lainaus:

Miten saan laskettua pinta-aloja koodissa, jos käytössä on C#.

Metabolix [11.08.2018 21:18:28]

#

HannuTapion ilmoitus kiusaamisesta on huomioitu, mutta koska mainittujen käyttäjien viesteissä ei ole tietääkseni kohtuullisuuden rajat ylittävää asiatonta tekstiä, valitettavasti HannuTapion täytyy nyt ymmärtää, että kaikki ihmiset eivät ole aina ystävällisiä ja että epäystävällinen käytös ei ole silti rikos.

HannuTapion kannattaa muistaa myös tämä: Ministeri on Suomessa tavallinen henkilö. Ministerin hyväksyntä tai ”tuki” projektille ei ole millään tavalla virallinen kannanotto. Projektille annettu tuki ei anna mitään lisäpainoa tai lisäoikeuksia HannuTapion henkilökohtaisille viesteille foorumilla.

HannuTapio saa nyt varoituksen siitä, että HannuTapio esittää julkisella foorumilla syytteitä rikoksista (piratismista). Mahdolliset rikosepäilyt voi viedä poliisin tutkittavaksi, mutta esimerkiksi HannuTapion mielestä epämieluisa kirjoittaminen foorumilla ei liity millään tavalla piratismiin.

HannuTapio [11.08.2018 23:54:00]

#

Virallinen varoitus,

Minä saan varoituksen kun lähdin puhumaan kiusaajien kanssa ?

Minä tein vain sen virheen että lähdin rauhoittamaan sitä vihan pitoa mitä minua kohden osoitettiin, en tehnyt mitään muuta ?

En tästä lähtein vastaa mitenkään kun kiusataan, tein virheen kun lähdin rauhoittamaan tilannetta, olen sotilaspoliisi, minulla on koulutus tälläiseen, tilanteen rauhoitamiseen, yritin rauhoittaa tilannetta.

En tehnyt muuta virhettä.

--

Metabolix [12.08.2018 00:21:07]

#

HannuTapio, kirjoitit, että ”kaikilla kolmella on mahdollisesti elokuva/peli/musiikki piratismia”. Koska et voi tietää tällaista eikä piratismista ole nähty minkäänlaista viitettä (tai edes puhuttu ennen viestiäsi!), väitteesi on täysin asiaton. Rikoslaki sanoo: ”Joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, – – on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon." Kannattaa siis tarkkaan harkita, mitä syytöksiä muista esittää.

En ole huomannut, että sinusta itsestäsi olisi esitetty tällaisia väitteitä. Mielestäni sinua ei ole myöskään erityisen vakavasti kiusattu. Olet vain jatkuvasti eri mieltä nimeämiesi henkilöiden kanssa, ja siitä seuraa hämmennystä ja välillä ehkä ärtynyt sävy.

HannuTapio [12.08.2018 01:48:12]

#

Kaikki kolme,

Kaikki kolme ovat jo kuukausi tolkulla pitäneet viha puheita minua kohtaan.

Minä tein sen virheen että lähdin puhumaan heidän kanssaansa, minä vain sanoin että piratismi aiheuttaa sellaista käytöstä mitä heillä on, he eivät osaa kunnioittaa kun joku rakentaa jotakin uutta, minä pysyn tässä lauseessani he eivät osaa kunnioittaa kun joku rakentaa jotakin uutta, ja poliisina tiedän että piratismi aiheuttaa tuollaista käytöstä, puhuin siis piratismia vastaan yleisesti, kun puhuin piratismista, enkä näitä kolmea viha puheitten pitäjää.

Minä puhuin siis nyt näistä viha puheista mitä minua kohden on pidetty kuukausi tolkulla.

Mutta, en lähde tästä enää sen enempää puhumaan, minä pidän taukoa tällä foorumillanne, niin, tilanne saa rauhoittua rauhassa.

--

Kitsu [12.08.2018 19:11:41]

#

Hyvä HannuTapio,

huomioithan, että reservin sotilaspoliisilla ei ole minkäänlaista valtaa tehdä oikeastaan mitään palveluksen ulkopuolella. Huomioithan myös sen, että sotilaspoliisi ei ole sama asia kuin oikea poliisi.

HannuTapio [13.08.2018 04:05:13]

#

Kyllä,

Kyllä ..

:), minä pidän tauon foorumilla, ette antaneet minun mennä assemblyyn kivana, en tule takaisin projektini kanssa, ennen joulun aikaa.

--

TapaniS [13.08.2018 16:56:34]

#

HannuTapio kirjoitti:

Kaikki kolme,

Kaikki kolme ovat jo kuukausi tolkulla pitäneet viha puheita minua kohtaan.

Tämä kuulosti todella pahalta ja katselin Projekti-osion uusimman Lautapelisivuston kirjoittelun läpi. Kovasti siellä olikin hyviä kommentteja, mutta myös muutamia, jotka eivät olleet rakentavia. Mielestäni nämä kannattaa kuitenkin jättää omaan arvoonsa, kun niistä ei oikein saa pitävää aineistoa vihapuhesyytöksen perusteeksi.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta