Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: WordPress: Eri käyttäjien ohjaus eri sivuille

Kanarianlintu [21.03.2018 10:12:26]

#

Hei. Olisiko tällä palstalla ketään joka osaisi auttaa minua hieman WP.n kanssa. Olisin todella kiitollinen, jos joku asiasta ymmärtävä voisi auttaa minua:-)

Lebe80 [21.03.2018 10:24:53]

#

On.


Mieluusti aloitat kysymyksesi itse ongelmalla, etkä sillä että kysyt apua. Jos olisit kirjoittanut varsinaisen ongelman jo ensimmäiseen poustaukseen, todennäköisesti tämän viestin tilalla lukisi ratkaisu siihen.

Kanarianlintu [21.03.2018 10:50:31]

#

Hei ja kiitos viestistäsi. Minulla on seuraava ongelma, en ole mistään löytänyt vastausta. Minulla on etusivu ja siellä salasanakenttä. Minä siis osaan salata esimerkiksi sivun kaksi tietylle kohderyhmälle, vaikka salasanalla kissa. Ongelmani on siinä, että jos minulla olisi vaikka kolme kohderyhmää, esim Matti, Teppo ja Seppo ja haluaisin ohjata heidät omille sivuilleen yksi, kaksi ja kolme. Miten siis voin tehdä yhteen salasanakentään ohjauksen, jossa oikealla salasanalla pääsee oikealle sivulle? Tarvitaan varmaan jokin lisäosa, en vain tiedä mikä, vaikka tuubia on tullut selattua paaaaljon.

Kiitos:-)

Lebe80 [22.03.2018 15:18:53]

#

No jos sä et tarvitse kuin tuolla yhdellä sivulla ohjausta, niin pistät sen vaikkapa sivun sivupohjaan. Sinne tarvittavat tarkistukset.

Tarvitset myös jotain tietoa käyttäjille, jotta voit päättää kuka kuuluu ohjata millekin sivulle.

Kanarianlintu [28.03.2018 09:10:26]

#

Hei ja kiitos. Mutkikas juttu, mutta enköhän pärjää, kiitos vain:-)

VNabokov [28.03.2018 12:22:36]

#

Ja tietämättä nyt tarkemmin mitä itse asiassa olet tekemässä, useimmiten tilanne on kuitenkin se, että on järkevää ohjata vain yhdelle tietylle sivulle, jossa näytetään erilaista sisältöä käyttäjästä / käyttäjätasosta riippuen.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta