Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: WP-teeman sivuston sisällön päivitys ei onnistu

senja [09.12.2016 10:59:14]

#

Löytyisikö tätä kautta WP-osaajaa?? Olen työstämässä valmiille Word press-sivupohjalle nettisivuja, mutta minulla on siinä ongelma, mihin en löydä ratkaisua...

Mulla on käytössä page-builder plugin (ja paljon muitakin). Tekemäni muutokset page-builderiin näkyy kyllä esikatselussa, mutta kun päivitän sivulle tekemäni muutokset, ne eivät päivity. Tallennuksen jälkeen, olen hallintapaneelissa artikkelit-osiossa. Ja muutenkin sivun muokkausnäkymässä ylhäällä on txt:
Tästä artikkelista on automaattinen tallenne, joka on alla olevaa versiota uudempi.

Tämä viittaa siihen, että sivupohjana omn artikkelit sivupohja.... eikö? En kuitenkaan pysty muuttamaan sivupohjaa sivun muokkausnäkymässä, koska muutokset eivät tallennu. Esikatselunäkymässä muutokset kyllä näkyy.

Olen testannut kaikki käytössä olevat pluginit, että onko joku niistä aiheuttamassa ongelmia.Poistin jokaisen käytöstä yksitellen ja testasin, mutta sivuston muutokset eivät siltikään tallennu.

Olen etsinyt ongelmaan ratkaisua WP-supportista, mutta siellä kehoitettiin asentamaan oheinen plugin (millä sivuston sisällön välimuistin kaikkinensa saa tyhjennettyä):

WP Super Cache - Clear all cache

Asensin sen, mutta käyttöön oton jälkeen
pluginiin ei pääse käsiksi mistään...

Multibyte [20.01.2017 10:25:53]

#

Kenties ratkennut jo, mutta eikö tällaiseen ongelmaan päde se yksinkertainen ratkaisu, että teet sivun suosiolla uudelleen?

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta