Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Työtarjoukset: Web Developer

LiDE [13.12.2015 19:37:19]

#

Freelancer Web Developer

Työnkuva
Olemassa olevien verkkopalveluiden kehitys Ketterän ohjelmistonkehityksen periaatteiden mukaisesti. Työtehtävät ovat yksittäisiä tikettejä Github versiohallinnassa, joissa sovelluksen kokonaiskuvan ei tarvitse olla selkeä.

Etsimämme henkilö on tehokas yksityisyrittäjänä tai kevytyrittäjänä toimiva henkilö. Henkilö joka ei pelkää nopeaa aikataulua, uskaltaa tarttua haasteisiin ja osaa pitää aikatauluista kiinni.

Työaika: Projektikohtainen tuntityö

Edellytämme osaamista seuraavista tekniikoista
- PHP
- Laravel v3, 4 ja 5
- jQuery
- JavaScript

Lisäksi eduksi on osaaminen seuraavista
- MySQL: select,update,insert,delete ja transaktiot
- Tietämystä API-rajapinnoista
- Magento
- ZF1

Projektien kommunikointi tapahtuu slack-pikaviestimellä.

Hakemukset sähköpostilla petri.kauhala{at}lautatarha.com. Otsikoksi Web Developer.
Liitä hakemukseen mukaan / Ilmoita hakemuksessa
- työtuntihintasi
- laskutustapasi, yritys vai laskutuspalvelu
- referenssejä tai suosittelijoita
- milloin olet valmis ottamaan vastaan ensimmäisen työkeikan

Metabolix [28.12.2015 18:29:48]

#

LiDE kirjoitti:

Tietämystä API-rajapinnoista

Ehkä vain olen itse niin pihalla skenestä, että en tajua. Pakko on kysyä: Mitä ihmeen API-tietämystä tässä haetaan? Kelpaako vaikka Windows API tai libcurl API – tai jQuery API, joka oli kylläkin jo erikseen mainittu? Kaivataanko tietämystä koodin tasolla API:n tekemisestä – suomeksi omatekoisista funktioista ja luokista? Tai ehkä kyseessä ovatkin HTTP-pohjaiset REST-rajapinnat?

Toisena hämmentää MySQL-kohdassa erikseen eri peruskyselyiden maininta. ”Moi, hakisin töitä MySQL-koodarina, osaan SELECT- ja INSERT-kyselyt mutta en UPDATE-kyselyä!”

Itse näkisin potentiaaliselle työnantajalle eduksi osaamisen seuraavista: alan termit, täsmällisyys.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta