Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Työtarjoukset: Koodari Tampereen alueella

Elbe [03.10.2015 13:24:43]

#

Päivää

Etsin taitavaa, mutta leppoisaa koodaria Start Up yritykseni osakkaaksi.

Tulen perustamaan 1-2 erillistä sivustoa, jotka sisältävät vuokraus/kauppapalveluita.

Partnerin tuleva työnkuva olisi näiden sivujen ylläpito ja päivittely (tarpeen vaatiessa).

Sivustojen tekemisen olen ulkoistamassa mainostoimistolle mutta, jos koet että sinulla on kykyjä myös sivustojen design puolelle ja ajattelet pystyväsi tekemään visuaalisesti korkeatasoisen sivuston/sivustot joista löytyy/löytyvät maksu/vuokraustoiminnot (maallikkokielellä), siitäkin voidaa sopia rahakorvausta vastaan.

Elikkä jos olet kuvaamani henkilö, vähääkään kiinnostunut ja asustelet Tampereen alueella, ota minuun yhteys niin voidaan käydä, vaikka bissellä keskustelemassa tarkemmin sivustoista, yrityksestä ja siihen liittyvistä raha/palkkioasioista.

Yhteystiedot poistettu.

The Alchemist [03.10.2015 15:01:23]

#

Kuulostaa turhan kevyeltä hommalta tuollainen satunnainen päivittely oikeuttaakseen liikekumppanuuteen. Mainostoimisto tekee sulle WordPress-asennuksen ja siihen länttää leiskan päälle, eikä sellaisen sivuston päivittely vie montaa hetkeä tilaustyönä. Opiskelijat tekevät tuollaisia keikkaluonteisia hommia puoli-ilmaiseksi.

Elbe [03.10.2015 15:37:44]

#

Osakkaana koodari tuo minulle lisäarvoa sen kautta, että hänestä on hyötyä myös tulevaisuudessa, jos tulee eteen muita projekteja, joissa tarvitsee tietoteknistä osaamista. Tällöin minulla on valmiina henkilö johon voi luottaa, ja jonka kanssa asioita voi toteuttaa. Voin myös kysellä hänen mielipiteitään ja saada näin realistisia näkemyksiä ihmiseltä, jolla on kokemusta osa-alueella josta minulla ei ole tuntemusta.

Lähinnä haen henkilöä, joka hoitaa kaikki tietotekniset asiat ja osaa toteuttaa niitä, kun selitän ne hänelle ilman sen suurempaa jargonia. Häneltä saa apua, jos tulee joitain ongelmia/ ideoita liittyen tietoteknisiin asioihin yrityksessä.

Mutta tosiaan jos löytyy osaamista myös sivuston tekemiseen ja visuaaliseen suunnitteluun niin ottakaa yhteyttä niin toteutan sivustonkin tekemisen teidän kautta. Haluan sivuston ulkonäöstä luotettavan ja hyvännäköisen. Detaljeja lisää myöhemmin.

Tämä oikeuttaa minun mielestäni osakeomistajuuteen.

Minulla on valmis idea tuotekanavat ja rahoitus yritystoiminnan aloittamiseksi.

Järjestely ei myöskään oikeuta tasavertaiseen liikekumppanuuteen vaan osaomistajuuteen.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta