Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Työtarjoukset: Löytyisikö täältä nörttiä yhtiökumppaniksi?

Inventora [26.05.2015 22:00:01]

#

Oletko sisäänpäin vetäytynyt koodaajaguru? Koodailet Android ja IOS kieleillä vaikka unissakin, ja teet puhelinsovelluksia mennen tullen. Hanskaat myös sijaintipalvelut ja paikantamisen, mutta sosiaaliset taidot ja liiketalouden tuntemus eivät ole vahvuuksiasi.

Etsin liikekumppania teknisen puolen toteuttajaksi keksimääni sovellukseen (niitä on monia, mutta aloitetaan nyt yhdestä). Olen 36v.,KTM, sosiaalinen, hullu ja luova keksijäsielu (äitini isä oli myös keksijä, isän puolelta taas kaikki yrittäjiä, kolmannen polven KTM) Olen työskennellyt useita vuosia rahoitusmarkkinoiden parissa, osakkaana olen muutamassa yrityksessä ja taidan markkinointiviestinnän ja brändäyksen. Etsin siis henkilöä, jolla olisi eri vahvuudet kuin itselläni.

Työnjako kuuluisi seuraavasti. Sinä koodaisit puhelinsovelluksen ja vastaisit tekniikasta. Minulle kuuluisi brändäys mukaan lukien App design, webdesign - konseptin suunnittelu sekä yrityksen taloudenhallinta ja strategiat. Pääomaa ei tarvitse olla paljoa, panoksesi annat pääasiassa koodaamalla sovelluksen.

Jos huomaat tilaisuutesi tulleen, laita sähköpostia ja CV osoitteeseen 79laura@gmail.com

feenix [27.05.2015 12:25:07]

#

En kyllä ymmärrä miksi kukaan haluaisi rajata sosiaalisen ja/tai liiketaloutta tuntevan osaavan henkilön pois, mutta kai siihen jotkut syyt on...

Quirzo [27.05.2015 21:43:01]

#

Aikamoista kyllä :D

Puhveli [29.05.2015 15:01:51]

#

Nyt vois olla paikallaan avata se työtarjoukset-alue roskalaatikoks näille.

p99o [29.05.2015 22:17:26]

#

No voi harmi. minä kun ajattelin että työnantajani saisi olla syrjäytynyt ja hiljainen visonääri/keksijä.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta