Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Työtarjoukset: Pelintekijä hakusessa

Sivun loppuun

Sime [19.04.2013 23:13:12]

#

Tervehdys!
Minua kiinnostaisi lähtee rahoittamaan simulaattori peliä.

Ideana on Suomen hätäkeskus simulaattori tietokoneelle. Siinä toimitaan "tese" eli tehtävänseuranta päivystäjänä joka hallinnoi sairaankuljetuksen tehtäviä. Pelin pohjana toimii kartta Varsinais-Suomesta jossa pelaaja voi vapaasti liikkua.
Pelaaja itse ei ole vastaanottamassa hälytyksiä vaan ne ilmestyvät ruudun reunaan satunnaisessa järjestyksessä.

Tehtävänäsi pelissä on lähittää lähin ambulanssi kohteeseen mahdollisimman nopeasti mutta silti on huolehdittava siitä ettei ambulanssityhjiöitä alueille syntyisi. (eli aina pitäisi jonkun auton olla vapaana kiireellisille tehtäville)

Tämä on melkoinen haaste jokapäiväisessä työssä myös oikeille hätäkeskuksen työntekijöille ja mielestäni kehittelemisen arvoinen idea jolle varmasti löytyisi sopiva kohderyhmä.
Olen itse ammatiltani sairaankuljettaja joten osaamistani mieluusti hyödynnän kyseisessä pelissä.
Peli itsessään on hyvinkin yksinkertainen kunhan muutamaan isompaan kysymykseen on löytynyt ratkaisu.
Mm. miten saadaan Varsinais-Suomen kartta toimimaan pelialustana???
Niistä kuitenkin lisää mikäli kiinnostuksenne heräsi.

Korostan vielä että pelissä ei tule olemaan minkäänlaisia 3D-mallinnuksia joten niidenkin osalta on helppo jobi.

Tälläiselle pelillä etsin siis toteuttajaa. Jollette voi auttaa asiassa niin olisiko teillä ideaa mihinpäin kannttaisi olla yhteydessä?

Yhteydenotot mieluusti sähköpostiini tai tänne.
sime-91@hotmail.fi

Metabolix [20.04.2013 10:37:19]

#

Yhteydenottoja voisi edistää, jos kertoisit tässä vielä, millaisesta rahoituksesta on kysymys, ja selittäisit vähän tarkemmin visiotasi pelistä, siis miltä se näyttää, miten sitä ohjataan ja mitä siinä tapahtuu. Huomioi, että mahdolliset koodarit eivät pääsääntöisesti tiedä lainkaan, miltä hätäkeskuksen hallintaruutu näyttää.

Sime kirjoitti: