Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: viestien lisääminen ei onnistu

manninen [01.08.2012 16:00:50]

#

en saa millään ilmeellä kirjiotettua viestiäni vaan aina tulee tyhjä ikkuna

Metabolix [01.08.2012 16:58:52]

#

Mihin tulee tyhjä ikkuna? Ohjelmointiputkassa ei pitäisi tulla mitään uusia ikkunoita. Huomasin kyllä sivustolla eräitä tyhjiä viestejä, mutta lähetys on kuitenkin toiminut aiemmin hyvin ja näyttää toimivan nytkin, joten syytä on vaikea keksiä – varsinkin, kun juuri sait todistettavasti yhden viestin lähetettyä.

TVdata [01.08.2012 17:25:42]

#

Ongelma on varmaan sinulla.

miiro [01.08.2012 17:52:07]

#

Se, että muilla valtaselaimilla virhettä ei esiinny, ei tietenkään tarkoita, etteikö sitä voisi olla olemassa. Jos ei-FF/Chromenkäyttö lasketaan "ongelmaksi asiakkaan päässä", ei lähdetä kovin hyvästä lähtökohdasta.

manninen, jos kertoisit yksityiskohtaisesti miten kyseinen virhe toistetaan (jokaisen napin klikkaus jne.), ja lisäksi selaimesi version (+ onko jotain adblock/scriptblock/tms. lisäosia), niin ongelman pystyisi ehkä selvittämään.

manninen [03.08.2012 14:47:20]

#

Hei!

Ongelmani on luomani viestiketju.

Luomani keskustelu

Luonnollisesti olen saanut vastauksia kyseiseen viestiketjuun joihin pyrin itse vastaamaan. Eilen vastatessani ketjuun sain aikaiseksi vain tyhjiä viestejä. Aina kirjoittaessani viestin uudelleen ja uudelleen tallennuksen jälkeen tuli vain teksi lisäys, jonka seurauksena viesti oli tyhjä. Tätä ongelmaa en saanut loppumaan vaikka mitä yritin. Sen vuoksi loin tämän tyngän viestin. En nähnyt syytä kirjoittaa tarkemmin, koska en ollut varma meneekö se perille. Se meni, menin kotiin ja palasin tänne. Keskustela on käyty :)

Nyt onnistun myös jatkamaan keskusteluani, jonka loin. En tiedä vaikuttiko siihen se, että kävin siellä myös eilen kotoani käsin.

Tänään kuitenkin muokatessani keskustelua huomasin kummastuksekseni, että se lainasi koko keskustelun. Tämä voi selittyä sillä, että ehkä painoin huti muokkaa napista. Mutta mielestäni en niin tehnyt. Se ei ole kuintekaan pois suljettu vaihtoehto.

Jokatapauksessa sain eilen aikaan vain tyhjiä viestejä.

Firefox 14.0.1
LAajennukset Firebug 1.10.1

tyhjä ikkuna = tyhjä viesti (pahoitteluni epäselvästä kuvauksesta)

ps. onneksi sain viestin lähetettyä vaikka se todistaakin minua vastaan. Muuten olisin joutunut etsimään teidät ja kertomaan ongelmastani henkilökohtaisesti. siinä vasta olisi ollut urakka.

Metabolix [03.08.2012 14:51:44]

#

manninen kirjoitti:

Tänään kuitenkin muokatessani keskustelua huomasin kummastuksekseni, että se lainasi koko keskustelun. Tämä voi selittyä sillä, että ehkä painoin huti muokkaa napista.

Kyllä on erittäin luultavaa, että painoit itse vahingossa lainauslinkkiä. Mikään muu koodi sivustolla ei nähdäkseni voi aiheuttaa lainausta.

manninen kirjoitti:

Jokatapauksessa sain eilen aikaan vain tyhjiä viestejä.

Eilen (2.8.) vai sitä edellisenä päivänä (1.8.)?

Ilmeisesti tuo ongelma on kuitenkin nyt ohi. Kerro toki, jos se vielä ilmaantuu.

manninen [03.08.2012 17:44:27]

#

Anteeksi!

Päiväpöllö. Ongelma ilmeni minulle tämän viestin avaamisen perusteella 1.8. Liekkö nukkunut yhden päivän, kun ei enää eilistä muista :)

Ongelma ei ole tänään toistunut, mutta jos ongelma vielä ilmenee niin olen yhteydessä.

Lisäys: testi

Vastaus

Aihe on lukittu, joten siihen ei voi vastata.

Tietoa sivustosta