Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Kone kaatuu

rndprogy [04.11.2003 20:49:06]

#

Jotkut pelit kaatuu. Mutta kerran kun poistin erään tiedoston ja vähän säädin kortin asetuksia niin ei kaatunut mutta en enää muista mitä tein. Ja nyt päivitin ajurit ja kyllä katuu. Onko jollain kokemusta niin auttaa, ettei kone enää kaatuilisi.

Ämppi [04.11.2003 20:53:09]

#

Aika vaikeaa pala selvittettäväksi, sillä oma koneeni kaatui heti ostopäivänä ( ihan oikeasti ) eikä syy selvinnyt ennen kuin vaihdoin emolevyä: sammutus komponentti oli räjähtänyt.

Mutta tuo voi johtua ihan mistä vain. Kerro missä vaiheessa katuilee, auttaako joidenkin ohjelmien sulkeminen asiaan ?

rndprogy [04.11.2003 21:13:17]

#

Olisihan voinut olla niinkin että joku taustalla oleva ohjelma käytti tuota tiedostoa. Yleensä kesken peli kaatuu mutta johtuu pelistäkin. Ainakin jos peli käyttää
T&F tukea (vai mikä se oli) niin ainakin kaatuu.
https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/2600-digitaalinen-allekirjoitus

NiLon [05.11.2003 01:49:46]

#

Itselläni on uusi kone ja se alkoi kaatuilemaan näytönohjaimen takia (0-1 kertaa päivässä). Muutama päivä päästä kuulen että atin uusimmat ajurit (catalys (jotain sinnepäin) 3.8) voivat saada koneen kaatuilemaan. Windows:kin valitti näytönohjaimen kaatavan useasti konetta mutta ongelmaa ei ole ellei näytönohjain joudu kovalle rasitukselle. En usko että vika olisi lämmöissä vaikka minulle kerrottiin että niihin uusiin ajureihin olisi lisätty jokin toiminto, joka kellottaa näytönojainta parempiin suorituksiin itsestään ja aiheuttaisi lämmön nousemisen. Huomasin myös että kun otin Seti:n pois laskemasta kaatuilu harventui.

Dustbin [07.11.2003 22:22:43]

#

Seti varmaan hidastaa konetta turhan paljon, mulla ainakin.

Blaze [08.11.2003 02:20:17]

#

lainaus:

Seti varmaan hidastaa konetta turhan paljon, mulla ainakin.

Ainoa, minkä huomasin oli USB-joypadin lagaaminen ZSNES:ssä, kun tuota 450MHz PII:lla ajoin. Tosinhan käytän toki niitä vähän parempia käyttiksiä (NT-pohjaiset).

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta