Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: kävijälaskuri _kansioon_

sooda [22.10.2003 11:22:37]

#

juu, kävijälaskuri KANSIOON. miten sen voisi tehä? kun kansiosta voi muokata kansiota ja sitä html-mallia niin siihenhän voisi tehä jotain mutta en osaa vbscriptiä tai jaavascriptiä niin hyvin että miten niillä voisi käsitellä tiedostoja?

NiLon [24.10.2003 07:56:47]

#

Jos nyt ihan oikein tajusin niin... Jos sulla on käytössä apache ja pääset sörkkii sen serverin conffeja voit koittaa ettii conffeista tiedoston header.txt tai readme.txt ja nyt muuta tuo pääte txt => php. Sitten teet kansioon johon haluat laskurin, readme.php tai header.php (se minkä vaihoit conffeista) tiedoston, johon kävijälaskuri tulee. Jotta tämä toimisi sivulla ei saa olla indexiä.

EDIT: En ole siis koittanut itse tätä mutta arvelin että saattaisi toimia näin.

sooda [24.10.2003 10:11:30]

#

Ehh. et varmaan ihan tajunnut... siis se ihan tavallinen kansio esim. "C:\omat tiedostot" jossa näkyy vasemmalla se info palkki. Tarvis siis vaan infoa että kuinka jaavascriptillä tai vbscriptillä voi käsitellä tiedostoja...

mikko [24.10.2003 13:23:28]

#

lainaus:

Tarvis siis vaan infoa että kuinka jaavascriptillä tai vbscriptillä voi käsitellä tiedostoja...

Javascriptillä ei voi käsitellä tiedostoja (ainakaan kovin helposti). VBScriptistä en tiedä, tuskin silläkään onnistuu.

sooda [24.10.2003 13:25:59]

#

Mä oon kuullut että VBScriptillä onnistuis jotenkin kyllä mutta ei sillä open käskyllä. Valittaa siitä vaan että lauseen loppu puuttuu tjsp.

Antti Laaksonen [24.10.2003 16:31:18]

#

Olisiko tästä apua?

http://www.netzone.ch/caspdoc/html/vbscript_filesystemobject_object.htm

sooda [27.10.2003 08:39:24]

#

Olis! Kiitos. Tuolta löytyy vaikka mitä muutaki hienoo vbscriptii... mahtava sivu

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta