Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Netsend

Sivun loppuun

makeuu [20.10.2003 22:46:57]

#

Kun tässä lueskelin tuota "Hakkerointi" topiccia, niin tuli mieleen kun yksi serkku o´li koulussa lähettänyt tiettyyn ip-osoitteeseen sellaisen jutskan että :: Näyttöön tulee ilmoitus että :: Tekstin voi valita lähdekoodissa :: ja sitten kun kopioi niitä tarpeeksi, kuulemma komentoriville että tulee niin monta ilmoitusta kun kopioi, mistä edes pääsisi sinne ns. komentoriville?

T.M. [20.10.2003 23:35:41]

#

en tajunnut sanaakaan pölinästäsi

mikaelh [21.10.2003 00:19:00]

#

lainaus:

Kun tässä lueskelin tuota "Hakkerointi" topiccia, niin tuli mieleen kun yksi serkku o´li koulussa lähettänyt tiettyyn ip-osoitteeseen sellaisen jutskan että :: Näyttöön tulee ilmoitus että :: Tekstin voi valita lähdekoodissa :: ja sitten kun kopioi niitä tarpeeksi, kuulemma komentoriville että tulee niin monta ilmoitusta kun kopioi, mistä edes pääsisi sinne ns. komentoriville?

Hieman vaikeaselkoinen selitys, mutta ties kuinka monennella lukukerralla tajusin kuitenkin. Kyse on siis vanhasta netsend jekusta, kuten aiheen nimikin antaa olettaa...

Se paikka, missä se teksti määritellään ei muuten ole mitään lähdekoodia, vaan ohjelman parametri. ;-)

Tätä jekkuahan varten täytyy olla Windows NT pohjainen käyttöjärjestelmä (NT, 2000 tai XP). Komentorivin saa muistaakseni helposti suorittamalla komennon "cmd".

NiLon [21.10.2003 00:38:55]

#

sitten vain: net send kohde viesti
jos et tiedä kohdetta niin voit valita siihen joko ip/hostin tai jos localisti haluat niin koneet näet net view komennolla

makeuu [21.10.2003 06:07:51]

#

Joo, nyt minäkin tajusin.... he olivatkin leikkineet sillä koulun koneilla niin minulla se ei onnistunutkaan!!! heh

shovi [21.10.2003 17:28:23]

#

Siis etähallintaohjelmat ovat parempia ja käytännöllisempiä :D

Minä [21.10.2003 21:39:00]

#

saako sit jotenkin lähetettyä tollasen viestin toisen koneelle netinkautta pelkän ip:n avulla? niin että kone ei oo lähiverkossa.

juhaz [21.10.2003 21:41:39]

#

toimii.... kaveri lähetti mulle viestejä tuon avulla... se käytti silloin HTV:n kaapelia... tjs... ja minä asuin teekkarikylässä sen nopean yhteyden luona.

NiLon [24.10.2003 08:11:16]

#

lainaus:

saako sit jotenkin lähetettyä tollasen viestin toisen koneelle netinkautta pelkän ip:n avulla? niin että kone ei oo lähiverkossa.

Kyllä toi toimii mutta toisella koneella pitää myös sallia se.

Pink Blue Finn [28.10.2003 09:03:12]

#

kokeiles laittaa tommosia netsendejä battiin..


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta