Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Mukava iltapäivä

Sivun loppuun

sqwiik [16.10.2003 23:04:11]

#

Kello on ~23:00. Minä istun koneen ääressä, juon ties-monettako-mukillista teetä, kirjoitan biokemian työselostusta & erkin enginen laajennuksia ja chattaan täällä.

32 tunnin yksinäinen valveillaolo aiheuttaa kroonisen keskustelutarpeen. Empiirinen johtopäätös.

Mitenkäs te kulutatte aikaanne näin iltaisin?

Heikki [16.10.2003 23:18:00]

#

Irkkaamalla, koodaamalla ja pelailemalla. Lifetyksen puolelle menee sitten mahd. jääkiekkoharjoitukset. Lisäksi on satunnaisesti lifetystä iltaisin (=olen kaverilla pelailemassa :D)

sqwiik [16.10.2003 23:42:47]

#

Lifetystä? En siis olekaan ainoa life-roolipelaaja tällä foorumilla... Mitäs pelailette? Oma kokemukseni rajoittuu hyvin hämäriin, itse kehitettyihin ja viilattuihin sääntöihin, jotka ovat hjuvin kaukana AD&D:stä ja D&D:stä.

Meitsi [17.10.2003 12:23:41]

#

Mä pelaan harvoin kun ei pelit pyöri koneella. Lähinnä ohjelmoin ja teen nettisivuja. ...no kyllä mä joskus pelaan mutta ne mun pelit on: thps2 demo, elastomania demo, age of empires1 demo, pinball demo, ja muita demoja.

k-mikko [19.10.2003 00:31:33]

#

Taisi tarkoittaa Heikki lifetyksellä ns. anti-nolifen viettämistä, eli siis OIKEAA ELÄMÄÄ. Jääkiekkoharjoituksien muodossa...

Itse harrastan erinäisten web-yhteisöjen/palvelujen etusivun päivittämistä ja ohjelmointia/koodin kirjoittamista eri kielillä.

Joskus saatan viettää aikaa elämän nimissä musiikin parissa.

T.M. [19.10.2003 00:41:04]

#

lifetys taitaa tarkoittaa nykyään "jotain-muuta-kuin-yksin-kotona-koneella-olemista"

sqwiik [19.10.2003 11:25:42]

#

Suokaa anteeksi... terminologia petti. Kun nyt puhutaan lifetyksestä 'ei-koneella-olemisesta', niin kyllä minä lenkkeilen/ulkoilen sellaisen ~2 tuntia päivässä. Loput ajasta väsään ERKKIä.

Tempfile [19.10.2003 22:07:07]

#

Vaikken tunnustakaan itseäni ATK-riippuvaiseksi, niin pakko kyllä myöntää, että koulunkäyntiä ja kahvin litkimistä lukuunottamatta en taida koneelta irrota. En niinkään sen takia, että haluaisin nostaa nörttitestin tulosta, vaan pikemminkin siksi, ettei 16 km:n päässä lähimmästä "yli 5 asukasta/neliökilometri"-alueesta ole paljoakaan muuta tekemistä.

tomaattigeeni [19.10.2003 22:34:33]

#

Arki-iltapäivät menee yleensä siihen, että haen kaupasta 1,5l pepsiä, koodaan, irkkaan, pelaan pasianssia ja tetristä, säädän..

Viikonloppuna menemme yleensä porukalla (4 - 1x hlö) jonnekin (esim. pääkaupunki tms.) kiertelemme, käymme kaupoissa, heitämme läppää, teemme kaikkea tyhmää, esim. mennään kysymään penkillä makaavilta juopuneilta ihmisiltä ovatko he elossa ja vastaavaa. Istumme jossain puistossa, kierrätämme sikareita ringissä, mennään jonnekki hubaisaan paikkaan (esim. suomenlinna) tehdään siellä jotain tyhmää. Illalla mennään jonnekki missä ei oo vanhukset kotona ja pidetään hauskaa (alkoholia ei tueta, ilmaisen humalatilan saa valvomalla tarpeeksi myöhään)

SQ [20.10.2003 16:49:19]

#

lainaus:

mennään kysymään penkillä makaavilta juopuneilta ihmisiltä ovatko he elossa

Taitaa olla hauskaa ;D

tomaattigeeni [20.10.2003 17:10:31]

#

lainaus:

Taitaa olla hauskaa ;D

Hulluilla halvat huvit - meillä ilmaset :)

AK [20.10.2003 21:12:27]

#

lainaus:

Hulluilla halvat huvit - meillä ilmaset :)

Heh :)

Yleensä päivä kuluu koulusta tultua musiikkiin ja ohjelmointiin. Ja tietenkin kokeisiin lukuun, blaah.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta