Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: ADSL

remontti-reiska [14.10.2003 17:03:02]

#

Nyt on onglema siinä, että adsl modeemi ei ota yhteytä elisan koneisiin ja tiiän, että ADSL on ns. ei yhdistettävä jutska. Että voisiko, joku jelppaa mua/meitä.

makeuu [14.10.2003 17:08:48]

#

joo, mulla on Baana laajakaista ADSL... mulla toimii ainakin hyvin... jos sinulla on adsl modeemi, pöydällä semmoinen niin katso palaako "show time" ja jos se vilkkuu käynnistä modeemi uudelleen.... jos ei vieläkään niin näetkä "10/100 link/act ledin oikealla puolen sellaista pientä neulan kokoista reikää... paina siitä neulalla!! Sitten pitäisi toimia... olen tehnyt sen monesti kun ei ole toiminut!

samii [14.10.2003 17:30:15]

#

Itselläni oli eka USB-adsl modeemi ja sillä piti välillä hakea IP-osoite kun ei saanut jotenkin yhteyttä(lue ohjekirjasta miten toimii..) mutta nyt on tuo "verkkokortin kautta toimiva" ja aina ottaa yhteyden.. mutta on sonera.

mikko [14.10.2003 19:34:26]

#

Hankala auttaa kun ei tiedä minkä valmistajan adsl-boksi on kyseessä. Oletko edes yrittänyt säätää sen boksin asetuksia? Entä mikä on "ei yhdistettävä jutska"?

Mutta tosiaan jos olet asentamassa sitä liittymää ensimmäistä kertaa, voit ottaa yhteyttä ISP:si tekniseen tukeen ja kysyä neuvoja. Ja nykyäänhän saa noita yhteyksiä ihan "avaimet käteen"-periaatteella, jos tuntee olevansa kyvytön säätämään paria yksinkertaista juttua adsl-boksista ;)

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta