Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Xupiter taas

Sivun loppuun

T.M. [12.10.2003 02:13:18]

#

Se ei sitten lähde kulumallakaan pois!
Sivu nimeltään "orbit explorer" tulee tietyn väliajoin aloitussivuksi eli kotisivuksi. Sivua en ole pahemmin tutkaillut refleksin takia; joka sulkee ikkunan ja menee selaimen asetuksiin ja pistää kotisivuksi tyhjän sivun. Sivusilmällä näin että siellä luki "xupiter", kai, tämäkin on vain oletus.
Noh, kaikesta huolimatta olen käyttänyt aina tämän havainnon jälkeen "SpyBot" nimistä ohjelmaa, jonka pitäisi poistaa juuri tämmöiset ikävät riesat.
Mikä siis neuvoksi? Pokesivuja on turha syyttää.

NiLon [12.10.2003 03:59:14]

#

Olisikohan joku cookie? Koitappa poistaa kaikki evästeet koneelta jos se auttaisi. Ja aseta samalla evästeiden hyväksymis taso korkeammaksi jos se on ihan alhaisella tasolla.

Oippa [12.10.2003 12:38:52]

#

ja toi xupiter tulee just p0nz0 sivuilt oikeestaa mistää muualt ees tuu noit vakoilu paskoj,.,.

Okej autan pikkasen ku oot nii kädetön:
http://www.doxdesk.com/parasite/Xupiter.html

mikaelh [12.10.2003 12:45:09]

#

Kokeile päivittää SpyBot ja sitten skannata kone uudelleen. Myös SpyBotin immunize toimintoa kannattaa käyttää, jos ehdottomasti haluaa IE:tä käyttää.

Kannattaa harkita muita selaimia, joissa ei ole lainkaan tuollaisia ongelmia. ;-)

AK [12.10.2003 13:47:34]

#

Aja läpi myös Ad-aware ja virustentorjuntaohjelma, ihan varmuuden vuoksi.

Meitsi [12.10.2003 15:03:54]

#

Ei tuu xupiter pelkästään pokesivuilta. Mun sivut tarjoo joskus sitä, ja se johtuu siitä että mulla on cjb-netin redirecti joka tuppaa mainoksia.

T.M. [13.10.2003 17:33:37]

#

lainaus:

Kokeile päivittää SpyBot ja sitten skannata kone uudelleen. Myös SpyBotin immunize toimintoa kannattaa käyttää, jos ehdottomasti haluaa IE:tä käyttää.

Kannattaa harkita muita selaimia, joissa ei ole lainkaan tuollaisia ongelmia. ;-)

IE:tä käytän vain sen takia, koska se avautuu sekunnin sadasosassa. mutta muut selaimet kuten opera ja netscape latautuu jopa kaksi tai viisi sekuntia :)

sooda [13.10.2003 17:46:18]

#

lainaus:

se avautuu sekunnin sadasosassa. mutta muut selaimet kuten opera ja netscape latautuu jopa kaksi tai viisi sekuntia

Samoin.
Koulussa mulla on IE ja netscape. Tuskaa kun netscapella avataan oletuksella kaikki kuvat ja sitte aina vaan klikkaa kuva tiedostoa eikä raahaa sitä IEseen niin saa itkeä _ainakin_ kymmenen sekuntia odotellessa netscapen avautumista... :(

shovi [13.10.2003 17:49:50]

#

Niin niin mutta ajatteleppa että saat vastineeksi vakauden, enemmän hyödyllisiä ominaisuuksia, standardinmukaisuuden sekä surffailunopeuden.

sooda [13.10.2003 18:05:39]

#

juu mutta kun sitä kuvaa katselee viisi sekkaa ja sitte sulkee selaimen...

shovi [13.10.2003 18:12:29]

#

Vastaus on yksinkertainen: käytä selaimia surffailuun ja Irfanviewiä kuvien katseluun.

EDIT: alkaa mennä jo aika pahasti offtopiciksi :)

sooda [13.10.2003 18:18:05]

#

Jööö himassa kyllä mutta kun koulussa on 20 eri konetta ja jokaseen ei jaksa säätää niitä asetuksia varsinki kun siellä on goback joka palauttaa ne asetukset aina uudelleenkäynnistyksessä ja atktukihenkilö on laiska eikä jaksa säätää sitä... pitää vaan kestää :(

Blaze [13.10.2003 19:34:48]

#

lainaus:

IE:tä käytän vain sen takia, koska se avautuu sekunnin sadasosassa

Tee niinkuin minä: ite käynnistän selaimen ku käynnistän koneen ja suljen sen ku laitan koneen pois päältä. Ei oo käynnistymisnopeudella paljon väliä :)

T.M. [13.10.2003 19:46:00]

#

en taida uskaltaa, sillä viimeksi kun kone käynnisti kolme ohjelmaa käynnistyksen yhteydessä (virustutka, palomuuri ja jotai muuta turhaa) niin sai arvailla jumittuuko kone vai ei :-/
tehtävienhallinnassa on enintään 5 ohjelmaa kun kone on käynnistetty.

eikä sitä lukemattomien ohjelmien lataustakaan jaksa odotella jos on kiire tehdä jotain :)


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta