Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: WordPad-työ tallentamatta, Windows kaatusi

Sivun loppuun

Gwaur [26.09.2003 23:11:50]

#

Kertaanpa tässä lyhyesti tämän päivän tapahtumat:

1. Kirjoitin jotain juttua WordPadilla.
2. En tallentanut työtä.
3. Katsoin Beverly Hills Kyttä 3:n.
3. Windows 98 otti vapauden kaaduta.

Onko mitenkään mahdollista saada kadotettu työ takaisin?

add: myönnän, olen joskus aika sählä

Antti Laaksonen [26.09.2003 23:25:05]

#

Valitettavasti mahdollisuudet tiedoston pelastumiseen ovat hyvin heikot. Tarkista nyt huvikseen, ettei missään ole .TMP- tai .BAK-tiedostoa, jonka tallennusaika täsmäisi. Jatkossa yritä muistaa tallentaa teksti vaikka joka kappaleen jälkeen tai siirry käyttämään teksturia, joka tallentaa työn säännöllisin väliajoin.

Gwaur [27.09.2003 00:25:18]

#

lainaus:

tai siirry käyttämään teksturia, joka tallentaa työn säännöllisin väliajoin.

Mistä saisi hyviä tekstureja? Onko nano sellainen?

add: Windows löysi yhden .TMP tiedoston, jota väittää viimeksi muokanneensa suunnilleen samoihin aikoihin kuin käynnistin koneen uudestaan. Miten tämän voi avata? koitin avan normaalisti sanomalla hiirtäkäyttäen klik-klik, mutta se aukesi kuin kansio, jossa ei ole mitään.

shovi [27.09.2003 10:17:20]

#

Jälkiviisaus on paras viisaus. Kannattaa aina muistaa se ctrl+s, ei vie kovin paljon energiaa ja kun sitä on käyttänyt pari viikkoa niin siitä muodostuu suoranaisesti refleksi aina 10-15 minuutin jälkeen.

pushpabon [29.09.2003 20:55:58]

#

alt+f ja s
toi on mun refleksini =)

Gwaur [03.10.2003 23:56:41]

#

lainaus:

alt+f ja s
toi on mun refleksini =)

Mit se tekee?

Antti Laaksonen [03.10.2003 23:58:50]

#

Se on monissa Windows-ohjelmissa näppäinoikotie File->Save-valintaan.

T.M. [04.10.2003 00:14:20]

#

Jeps, samalaiset refleksit mullakin, paitsi et se on mulla CTRL+S tai ALT+B (yhes editis; tallentaa ja esikatselee)
Myös tekstin kopioinnista on tullut minulle refleksi.

NiLon [06.10.2003 03:37:27]

#

Kun itse teen vaikka php:tä muistiolla ja sitten säädän ja testaan niin joskus pitää oikein varmistaa että tallensiko kun ei muista (vaikka sen sitten on tallentanut). Se on niin tavanomaista ettei sitä edes itse huomaa.

pistemies [06.10.2003 09:34:56]

#

Minulla ainakin windows98 tekee avatessa tiedoston File0001.chk jne. "risuista", joita se löytää käynnistyksen yhteydessä. Olen painanut t-kirjainta, kun kysyy tallennetaanko löytyneet tiedostonpätkät ja o-kirjainta eli "Ohita", jolloin tieto tallentuu C-aseman juureen.
Nuo chk-tietostot avautuu automaattisesti Notepadilla. Voi olla, että kannattaa niiden nimi muuttaa esim. MsDosissa doc-päätteiseksi,- tai mitä käytitkin WordPadissa.

NiLon [06.10.2003 11:16:14]

#

Voihan nuo päätteet muuttaa windows puolellakin?
Laitat tiedostopäätteet näkyviin kansion asetuksista ja sitten painetaan F2 tiedoston valittuna ollessa ja muutetaan pääte.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta