Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Sivu kaatuu kun painaa rivinvaihdon

Sivun loppuun

User137 [09.08.2011 04:03:31]

#

Elikkä joskus kun on viestiä kirjoittamassa ja painaa enter, niin tulee ikävä "voihan räkä"-ilmoitus ja menetän kaiken mitä olin kirjoittamassa.

On tapahtunut nyt monta kertaa tämän päivän aikana. Käytössä Win7:lla Google Chrome.

Onko sivustolla ylipäätään skriptejä joita suoritetaan kirjoittamisen aikana?

Torgo [09.08.2011 10:33:59]

#

Minulla on tehnyt tuota jokaisella kokeilemallani Chromen versiolla sekä Windowsissa että Linuxissa. Tästä oli juttua jo aikasemminkin: https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/22661-mobiiliputka/sivu-1#v182437

Metabolix [10.08.2011 19:08:33]

#

Kummallista, koska kirjoittamisen aikana ei pitäisi tapahtua yhtään mitään erityistä eikä noin käy minkään testaamani selaimen millään versiolla. Mutta kokeilepa nyt vielä uudestaan, korjaantuiko asia juuri Putkan täyspäivityksen jälkeen.

Grez [10.08.2011 20:12:02]

#

Joo, eiköhän tämä ajan mittaan selviä, että lakkasiko chrome bugittamasta nyt kun sivusto käyttää utf:ää yms.

Sinänsä harmi jos lakkasi, koska ajatuksena oli minulla joskus ladata chromen sorsat ja debugata tuo kaatuminen. Ohjelmointiputka oli tosiaan ainoa paikka, jossa ko. kaatuminen tapahtui ja se tapahtui kaikilla Windows-versioilla ja kaikilla Chromen versioilla.

Metabolix [10.08.2011 20:26:26]

#

Grez, jos oikeasti intoa riittää, niin voin yrittää pyöräyttää jostain vanhanmallisen HTML-tiedoston (tai onhan niitä varmaan tällä hetkellä vielä jossain Googlen cachessakin). Eihän se taustalla olevaa PHP:tä vaadi.

Macro [10.08.2011 20:37:47]

#

En ole ainakaan itse huomannut Chromella Ubuntulla tai XP:llä mitään kaatumista näissä kirjoituskenteissä. XP:llä olen pyörittänyt jotakin kehitysversiota, ja Ubuntulla on ollut aina uusin versio.

Nykyinen sivu on mielestäni aika hieno, tosin tuon sivupalkin voisi saada kokonaan piilotettua.

Muokkas. Kappas, sen saikin laitettua profiiliasetuksista, tai tarkemmin JS-asetuksista.

Torgo [11.08.2011 09:25:08]

#

Metabolix kirjoitti:

Mutta kokeilepa nyt vielä uudestaan, korjaantuiko asia juuri Putkan täyspäivityksen jälkeen.

Ainakin tätä viestiä kirjoitettaessa näyttäisi korjaantuneen. :)

Grez [11.08.2011 11:25:58]

#

Sinänsä hauskaa, että googlen cachesta haetulla sivulla ei kaadu. Vaati varmaan juuri sopivan headerejen yms. yhdistelmän.

Ehkä jutun voi nyt unohtaa, kun se ei todennäköisesti tule missään koskaan vastaan (kunnes joku vääntää sitä käyttäen tietoturva-aukon chromeen tms ;D )

LaNu [13.08.2011 18:57:46]

#

Grez kirjoitti:

Ehkä jutun voi nyt unohtaa, kun se ei todennäköisesti tule missään koskaan vastaan (kunnes joku vääntää sitä käyttäen tietoturva-aukon chromeen tms ;D )

Mulla ainakin kaatuu edelleen. Käytössä on Chromen tuorein stable ja Win7 64 bit. Sama homma on 32 bit Windowsissakin, joka on läppärillä. Samaa se on tehnyt "aina", niin kauan kuin muistan. On jäänyt aika monta viestiä lähettämättä, kun on unohtanut avata Notepadin :-/


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta