Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: SeKoKoNe...

PeQ [09.09.2003 17:33:59]

#

Niin..... tota.. jormaesko... niin, mulla on "vähän" ongelmia tän mun koneen kanssa ja ajattelin et te voisitte auttaa vähän.. tää kone sekoilee silleen et kun käynnistää ihan minkä tahansa ohjelman niin tää alkaa pätkiä tää ja kun siirtää vaikka käynnistä nappulan kohalle niin se muuttuu mustaks.. tää sekos äskenki kun kirjotin tota.. ja sitten kun käynnistää koko näytölle menevän pelin (esim. elastomanian) ja palaa takaisin niin kone workkiii jälleen.. se alkaa pikkuhiljaa ärsyttää ja aattelin et vika vois olla näytönohjaimessa mutta en viä viitti vaihtaa ohjainta ku aattelin kysyä teiltä.. niin ja välillä muu kone paitsi hiiri jumittuu ja sitten kun hiirtä pitää vähän aikaa paikoillaan niin näyttö välkähtää ja kaikki toimii taas.. niin onkohan vika näytönohjaimessa? minulla on GeforceTI 200 näytönohjain ja win xp... olen hakenut kaikki ajurit mitkä voi löytää ja olen hakenut xp päivitykset mutta kone wi wörki..

trinit [09.09.2003 17:47:08]

#

Paha sanoa, kuinkas kone toimii kun käynnistät sen vikasietotilaan (Safe Mode)? Tuleeko samantyylisiä ongelmia?

PS. Kappalejakoja vähän enemmän viesteihin, on vähän helpompi lukea

PeQ [10.09.2003 18:42:12]

#

ongelma ratkes ku näytönohjain vaihettiin...

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta