Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Estettyjen käyttäjien profiilit

Sivun loppuun

raakaliha [29.03.2010 18:05:09]

#

Estettyjen käyttäjien profiilit pitäisi piilottaa automaattisesti, koska he eivät voi poistaa sieltä haluamiaan tietoja estettynä ollessa. Laaksonen hommiin.

kayttaja-2499 [29.03.2010 19:06:41]

#

Niin ne diktaattoritkin yrittävät kirjoittaa historian uusiksi, että heistä jäisi hyvä maku suuhun.

Tämä onkin visainen pulma.

Jokotai [29.03.2010 19:11:11]

#

Onko putkassa estettyjä käyttäjä profiileja :O

Triton [29.03.2010 19:48:02]

#

Onhan niitä ainakin yksi.

Jokotai [29.03.2010 20:43:18]

#

Kuka :O

Metabolix [29.03.2010 21:20:43]

#

Joskus käyttäjiä pitää laittaa jäähylle huonon käytöksen vuoksi, jos toistuvat huomautukset asiasta eivät auta. (Jokotai: Ehkä tarkkaan muistelemalla keksit, keistä kahdesta nyt saattaa olla kyse. Annetaan nyt kuitenkin asian olla.) Estojen vaikutus on varsin rajallinen, kun takaisin pääsee luomalla uuden tunnuksen ilman kunnollista nimeä ja sähköpostiosoitetta. Täytyy vain toivoa, että konkreettinen toimenpide herättää hieman miettimään käytöstapoja.

Valitettavasti töykeä ilmaisu "Laaksonen hommiin" ei anna tämänkään vaatimuksen kirjoittajasta kovin kypsää kuvaa. :/

lapm [30.03.2010 10:51:24]

#

Tulee mieleen miksi estetyn käyttäjän pitäisi edes saada editoida profiiliaan? Esto on rangaistus siittä että ollaan toimittu sellaisella tavalla että ylläpito katsoo tarpeellikseksi antaa raippaa hieman ja laittaa kaveri jäähylle joksikin aikaa.

Eikö olisi parempi käyttäytyä niin ettei tule rangaistusta alunperinkään, niin ei sitten tule pakottavaa tarvetta piilotella profiiliaan tai editoida sitä itsensä kannalta optimaalisemmaksi paineen alla.

raakaliha [31.03.2010 00:52:52]

#

Minä käyttäydyn teitä kohtaan töykeästi niin kauan kuin te käyttäydytte minua kohtaan töykeästi. Eiköhän se ole aika ilmiselvää? Samanlaista kinaamista kuin helmikuun alussa en aio kuitenkaan jatkaa. Terveisin Juhko

Grez [31.03.2010 01:04:46]

#

Onnea valitsemallesi tielle.

tgunner [31.03.2010 02:26:27]

#

Kannatan ideaa. Minusta ei ole mitään väärää siinä, että estetty käyttäjä saa piilottaa/muuttaa tietojaan, jotka on jättänyt lojumaan profiiliinsa. Varsinkin siinä tapauksessa, jos esto on ikuinen. Tai ainakin edes poistaa koko tunnuksen, jos ei muokata profiiliaan.

raakaliha kirjoitti:

Minä käyttäydyn teitä kohtaan töykeästi niin kauan kuin te käyttäydytte minua kohtaan töykeästi. Eiköhän se ole aika ilmiselvää?

Tuo on aika huono asenne, josta suosittelen kasvamaan ulos. Ei tarvitse alentua toisen tasolle - ole töykeän kinaajan yläpuolella.

JussiR [31.03.2010 10:05:42]

#

Vanhan profiilin tiedot vähentävät halua tehdä uusi tunnus. Mutta ei se välttämättä ole hyvä asia, jos tyyppi on aikonut muuttaa käytöstään.

Metabolix [31.03.2010 10:43:06]

#

JussiR: Eihän tarkoitus koskaan ole, että riehuja tekisi uuden tunnuksen. Jos on päättänyt parantaa tapansa, voi lähettää ylläpitäjälle kohteliaan viestin, jossa pyytää vanhan tunnuksen palauttamista. Sitä ennen ei minusta ole mitään asiaa takaisin foorumille yhtään millään nimimerkillä.

raakaliha [31.03.2010 19:20:41]

#

Te tässä nyt haastatte riitaa, en minä, jos ette sattuneet huomaamaan. Jätän asian tähän nyt.

pr0l3 [31.03.2010 22:43:39]

#

itse haastat riitaa eikä kukaan muu ja ennenkin haastoit ja miksi taas uhoat vai etkö ole tajunnut bannien ideaa että pysy poissa ja tule takaisin joskus kun olet vähän viisaampi äläkä tee uusia tunnuksia kuten tämä ja tämä ja nyt tämä raaka liha

raakaliha [31.03.2010 23:36:43]

#

Asia on loppuunkäsitelty. Jos Antti haluaa estää tämän tunnuksen, niin estäköön.

Jtm [02.04.2010 17:21:52]

#

raakaliha kirjoitti:

Minä käyttäydyn teitä kohtaan töykeästi niin kauan kuin te käyttäydytte minua kohtaan töykeästi. Eiköhän se ole aika ilmiselvää?

Kultainen sääntö: "Tehkää toisille, niin kuin te tahtoisitte heidän tekevän teille"

User137 [02.04.2010 22:16:57]

#

Jtm kirjoitti:

Kultainen sääntö: "Tehkää toisille, niin kuin te tahtoisitte heidän tekevän teille"

Tuo sääntö ei päde trollien kanssa ;)


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta